خبرگرافی

تابع جستجوی رشته اکنون از همه زبان ها پشتیبانی می کند

طبق یک گزارش جدید، ویژگی جستجوی رشته اکنون از تمام زبان‌ها در به‌روزرسانی متا جدید پشتیبانی می‌کند.

به گزارش TechNock، Threads، رقیب اصلی

این ویژگی ابتدا در بازارهای انگلیسی زبان از جمله استرالیا و نیوزلند در آگوست 2023 آزمایش شد و سپس در سپتامبر 2023 به اکثر کشورهای انگلیسی زبان و اسپانیایی زبان از جمله ایالات متحده گسترش یافت.

به گفته آدام موساری، مدیر عامل اینستاگرام، جستجوی کلمات کلیدی اکنون از همه زبان ها پشتیبانی می کند. این ویژگی اپلیکیشن Threads را که در حال حاضر تقریباً 100 میلیون نفر در ماه از آن استفاده می کنند، مفیدتر و مفیدتر می کند.

تک کرانچ او می نویسد که طبق برخی گزارش ها، Threads به انتشار اتحادیه اروپا نزدیک می شود. وال استریت ژورنال گزارش می دهد که این برنامه ممکن است ماه آینده برای کاربران اتحادیه اروپا در دسترس باشد. به گفته این رسانه، Threads ممکن است یک حالت فقط مشاهده را برای این کشورها منتشر کند که به کاربران امکان می‌دهد بدون ایجاد حساب کاربری، پست‌ها را بخوانند.

ارائه قابلیت جستجو برای کاربران اتحادیه اروپا جنبه مهمی از ارائه خدمات به این بازار چند زبانه است. این همچنین باعث می‌شود که Threads در بیش از 100 کشوری که برنامه در حال حاضر در آنها موجود است مفیدتر باشد. البته به استثنای ایالات متحده آمریکا.

تیم توسعه Threads بر اساس بازخورد کاربران به سرعت روی برنامه کار کرد و از زمان انتشار آن ویژگی‌های زیادی را به آن اضافه کرد. مانند فید ردیابی زمان، نسخه وب، نمایش لایک های شما، نظرسنجی، GIF، پشتیبانی از هشتگ (بدون علامت #)، دکمه ویرایش و تغییر پروفایل.

این شرکت همچنین قول داده است که یک API راه اندازی کند و با استفاده از ActivityPub، پروتکل شبکه اجتماعی غیرمتمرکز که قدرت Mastodon و سایر شبکه ها را تامین می کند، یکپارچه شود.

با این حال، Threads هنوز یکی از ویژگی‌های کلیدی X را ندارد: موضوعات پرطرفدار. در واقع، به نظر می رسد که شرکت می خواهد کمتر شبیه X باشد. زیرا فید الگوریتمی آن اغلب پست هایی را نشان می دهد که چند روز پیش پست شده اند.

آدام ماسری مستقیماً اعلام کرده است که هدف این شرکت انتشار اخبار بر روی پلتفرم نیست، که آن را از نظر تمرکز بر اخبار فوری از X متمایز می کند. با این حال، بسیاری از کاربران سابق X به رشته‌ها می‌پیوندند، که در نهایت می‌تواند جهت برنامه را تعیین کند.

در اطلاعیه امروز، Mussery اعلام کرد که به زودی تغییرات بیشتری برای جستجو وجود خواهد داشت. در حال حاضر، Threads همچنان عباراتی مانند “کووید طولانی” و عبارات مرتبط را از جستجوها مسدود می کند، در عوض کاربران را برای دریافت اطلاعات به وب سایت CDC هدایت می کند.

طبق گفته مالک Elon Musk، Threads با حدود 100 میلیون کاربر ماهانه، هنوز کوچکتر از شبکه اجتماعی X است که حدود 550 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. با این حال، Trades هنوز در همه بازارهای پشتیبانی شده توسط X موجود نیست، که رشد آن را محدود می کند.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا نیز به پتانسیل این برنامه اعتقاد دارد و اخیراً به سرمایه گذاران گفته است که Threads می تواند ظرف چند سال به یک برنامه میلیارد دلاری تبدیل شود.

تابع جستجوی پست Threads اکنون از همه زبان‌ها پشتیبانی می‌کند که ابتدا در Oneknock ظاهر شد – اخبار دنیای فناوری. ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *