خبرگرافی

به راحتی صدای خود را با Voicemod AI به اشتراک بگذارید

به راحتی صدای خود را با Voicemod AI به اشتراک بگذارید

Voicemod اکنون به کاربران اجازه می دهد تا تعداد نامحدودی از صدای سفارشی ایجاد کنند که بر اساس جنسیت، سن و لحن متفاوت است.

به گزارش تکنوک، امروزه هرکسی می تواند با شبیه سازی صدای هوش مصنوعی صدایی شبیه به افراد مشهور دنیا بسازد. در همین حال، انواع ویژگی‌های جدیدی که Voicemod ارائه می‌کند، ایجاد و اشتراک‌گذاری صداهای منحصربه‌فرد هوش مصنوعی را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

کاربران اکنون می‌توانند صداهای مصنوعی منحصربه‌فرد را با AI Voice Changer ایجاد و سفارشی کنند و سپس آن‌ها را با سایر کاربران در جامعه صوتی به اشتراک بگذارند.

برای کسانی که با این فناوری آشنایی ندارند، Voicemod یک تغییر دهنده صدای هوش مصنوعی است که در بین استریمرها و گیمرها محبوبیت دارد. قبل از این به‌روزرسانی، Voicemod بیش از 100 گزینه صوتی هوش مصنوعی از جمله شخصیت‌های فانتزی محبوب و همچنین بازیگران و فضانوردان مشهور داشت.

اکنون کاربران می توانند از عملکرد صوتی هوش مصنوعی ویسمود استفاده کنند و با انتخاب از بین جنسیت، سن و تن صدای مصنوعی منحصر به فرد ایجاد کنند. علاوه بر این، ویژگی Voicelab به کاربران این امکان را می دهد تا با تغییر فرکانس، حجم، گزینه های فرکانس و افزودن جلوه های صوتی، صدای سنتز شده خود را بدون Audacity اصلاح کنند.

به گفته Vismode، این منجر به ایجاد تعداد تقریبا نامحدودی از صداها می شود. علاوه بر این، کاربران می توانند صداهای ایجاد شده دستی خود را در صدای انجمن به اشتراک بگذارند و به صدای سایر کاربران دسترسی داشته باشند.

استیو اوهر، موسس O’Hear & Co، شرکت مادر Voicemod، این موضوع را در ایمیلی به حاشیه، غیرمتمرکز توضیح داده است می گوید:

Voicemod ابزاری را توسعه داده است که به کاربران اجازه می‌دهد با یکی از شخصیت‌های صوتی تولید شده توسط Voicemod شروع کنند و سپس پارامترها و افکت‌های مختلف را برای ایجاد یک صدای کاملاً جدید هوش مصنوعی تنظیم کنند. سپس می توانند تصمیم بگیرند که صداهای تولید شده خود را از طریق Community Voices با جامعه بزرگتر به اشتراک بگذارند.

با فراگیرتر شدن فناوری صدای هوش مصنوعی، شرکت‌های پشتیبان این ابزارها با برخی مشکلات قانونی مواجه هستند. از آنجایی که صداها دارای حق چاپ نیستند و ابزارهای تولید صدای هوش مصنوعی می توانند تعداد نامحدودی از صداهای معروف واقعی و تخیلی را تقلید کنند.

با توجه به اینکه صداهای انجمن و تغییر دهنده صدای هوش مصنوعی به طور خاص برای تکرار صداهای موجود طراحی نشده اند. در عوض، آنها به ایجاد صداهای کاملا جدید اختصاص داده شده اند، بنابراین شما کمتر نگران آن باشید. Vismod در حال حاضر برای macOS و Windows 10 و 11 در دسترس است.

ارسال شده توسط هوش مصنوعی Voicemod صدای خود را به راحتی به اشتراک بگذارید اولین بار در Oneknock – اخبار دنیای فناوری ظاهر شد. ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *