خبرگرافی

بروزرسانی جدید تلگرام/ چه چیز‌هایی اضافه شدند؟

آپدیت جدید تلگرام به کاربران امکان شخصی سازی ظاهر کانال ها را می دهد. برای دسترسی به این ویژگی، باید با استفاده از افزایش کاربران یا اعطای جوایز، سطح کانال را افزایش دهید. علاوه بر تغییر رنگ پیام ها، مدیران کانال می توانند رنگ و لوگو، ایموجی وضعیت و تصویر پس زمینه را برای جلد نمایه انتخاب کنند.

به گفته دیجیاتو، برای وضعیت ایموجی، کانال ها می توانند یکی از هزاران ایموجی ایجاد شده توسط هنرمندان تلگرام را استفاده کنند. برای شخصی سازی ظاهر کانال باید به تنظیمات و سپس Appearance بروید.

پست ها را در استوری ها به اشتراک بگذارید

با آپدیت جدید تلگرام می توانید از پست های کانال استوری بسازید. می توانید اندازه و موقعیت پست ها را تغییر دهید و کاربران با لمس آنها مستقیماً به کانال منتقل می شوند.

قابلیت ارسال مجدد از انواع پیام ها از جمله تصاویر، فایل ها، صدا و ویدئو پشتیبانی می کند. در آینده امکانات بیشتری مانند امکان انجام نظرسنجی به بازپست ها اضافه خواهد شد.

آپدیت جدید تلگرام/چه چیزهایی اضافه شد؟

هدایای ممتاز و شخصی سازی جوایز

یکی دیگر از قابلیت های آپدیت جدید تلگرام، امکان هدیه دادن سرویس پریمیوم به چند کاربر است. در تنظیمات، بخش جدیدی به نام “Gift Premium” وجود دارد که از طریق آن می توانید خدمات پرمیوم را به حداکثر 10 نفر هدیه دهید.

علاوه بر این، می توانید جوایز بیشتری را برای کاربران در نظر بگیرید و همچنین لیست برندگان را برای وضوح نمایش دهید.

آپدیت جدید تلگرام/چه چیزهایی اضافه شد؟

مشاهده آمار بازنشرها

کاربران می توانند بازدیدکنندگان استوری های خود را در آپدیت جدید تلگرام ببینند. علاوه بر این، کاربران و ادمین ها به افرادی که پست های خود را مجددا ارسال کرده اند دسترسی پیدا می کنند.

برش و حذف پس‌زمینه تصاویر در استوری‌ها

بالاخره در آخرین آپدیت تلگرام با امکان افزودن تصاویر به استوری ها مواجه هستیم. علاوه بر امکان افزودن تصاویر، می‌توانید پس‌زمینه آن‌ها را نیز حذف کنید تا داستان‌ها جذاب‌تر شوند.

آپدیت جدید تلگرام/چه چیزهایی اضافه شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *