خبرگرافی

Instrument Playground

با Instrument Playground کلیپ های موسیقی انتزاعی ایجاد کنید

بر اساس گزارشی جدید، تجربه جدید هوش مصنوعی گوگل به نام Instrument Playground، کلیپ های موسیقی انتزاعی را با الهام از آلات موسیقی ایجاد می کند.

به گزارش TechNock، تجربه جدید هوش مصنوعی مولد گوگل به شما امکان می دهد موسیقی با الهام از بیش از 100 آلات موسیقی در سراسر جهان بسازید.

ابزار Instrument Playground ابتدا از شما می‌خواهد که یک دستور ساده با نام یک آلات موسیقی وارد کنید، با گزینه‌ای برای اضافه کردن صفتی مانند “Energy”، “Strange” یا “Somber”. سپس یک فایل صوتی 20 ثانیه ای به عنوان نقطه شروع برای یک ترکیب اغلب غیرمعمول و انتزاعی ایجاد می شود که ممکن است حاوی صدای ساز خاصی باشد که شما وارد می کنید.

نگرانی ها سیمون دوری، هنرمندی که در آزمایشگاه هنر و فرهنگ گوگل کار می‌کند، زمین بازی ابزار را طراحی کرد. این تجربه از MusicLM Google استفاده می کند. ابزار تبدیل متن به هوش مصنوعی در ماه می 2023 برای عموم منتشر شد.

Instrument Playground از شما دعوت می کند تا یکی از بیش از 100 ساز از سراسر جهان را برای نواختن انتخاب کنید. همچنین سازهایی را ارائه می دهد که برای آمریکایی ها کمتر آشنا هستند. مانند Veena از هند و دیزی از چین یا Mbaria از زیمبابوه. علاوه بر این، با افزودن یک صفت به نحو، می توانید سبک هایی مانند ملودیک، شاد یا عاشقانه را پیشنهاد کنید.

این تست به معنای واقعی کلمه کمتر از حد انتظار کار می کند. به عنوان مثال، عبارت “عصبانی توبا” صدای تک نوازی برنجی را که انتظار دارید را تولید نمی کند. در عوض، بیشتر شبیه یک اندام لوله کامپوزیتی الهام گرفته از لوله لوله است. به همین ترتیب، عبارت «دیجریدو عجیب» بخش بزرگی از موسیقی متن هانس زیمر به نظر می رسد. نتایج شبیه به ترکیب‌بندی‌های انتزاعی با لایه‌هایی از صدا هستند که به نوعی احساسات بیشتری را نسبت به صدای خاص اعلامیه منتقل می‌کنند.


همچنین، Instrument Playground برخی از صفت ها را به طور غیرقابل توضیحی رد می کند. اگر عبارت “عجیب” یا “روانی” را تایپ کنید، یک پیام خطایی ظاهر می شود که به شما اطلاع می دهد که مجاز به استفاده از دستوراتی نیستید که به هنرمندان خاصی اشاره می کند.

هنگامی که از این ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد کلیپ مورد نظر خود به عنوان نقطه شروع استفاده می کنید، می توانید از گزینه های Ambient، Beat و Pitch برای کنترل قسمت های مختلف ترکیب بندی و تبدیل آن به یک افکت منحصر به فرد برای تبدیل استفاده کنید.

اگر می‌خواهید سازهای بیشتری اضافه کنید یا صداهای دیگری را که در پاسخ به دستورات مبتنی بر ساز ایجاد می‌شوند، اضافه کنید، حالت پیشرفته یک ترتیب‌دهنده را باز می‌کند تا بتوانید تا چهار آهنگ را لایه‌بندی کرده و تکرار کنید تا جلوه موسیقی عجیب و غریب خود را ایجاد کنید. در نهایت در صورت رضایت کامل از ترکیب بندی می توانید فرمت wav.

برای کمک به شما برای شروع، Google مثال زیر را با موضوع تعطیلات ارائه کرده است. اگر می‌خواهید با آن بازی کنید، می‌توانید از Instrument Playground دیدن کنید، با حساب Google خود وارد شوید و شروع به ساخت موسیقی کنید.

ویدیو

ارسال شده در ایجاد کلیپ های موسیقی انتزاعی با ابزار بازی اولین بار در OneKnock – Tech World News ظاهر شد. ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *