خبرگرافی

آیا بسته های اینترنت همراه گران می شوند؟

آیا بسته های اینترنت همراه گران می شوند؟

سال گذشته، ارائه دهندگان تلفن همراه بسته های طولانی مدت اینترنت خود را لغو کردند و اعتراض کاربران را در پی داشت.

چیزی را گزارش کنید تکناکحال سخنگوی شورای رقابت از مصوبه جدید این شورا خبر داده است که اپراتورهای تلفن همراه باید بسته های مختلف اینترنتی را به مشترکان خود ارائه دهند.

علاوه بر این، آئین نامه جدید اپراتورها را موظف به ارائه بسته هایی با حجم مناسب و مدت زمان متنوع تر از گذشته کرده و تعرفه قیمت نیز در چارچوب مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

سخنگوی شورای رقابت البته تاکید کرد که نباید تعرفه ها افزایش یابد و این نگرانی را در بین کاربران ایجاد کرده است که ممکن است قیمت بسته های خود را به سقف قیمت مصوب یعنی 42 هزار تومان در هر گیگابایت نزدیک کنند. و به نوعی می خواهند کاهش حاشیه سود خود را با افزایش قیمت ها جبران کنند.

شاید خروج شورای رقابت از انفعال چند ماهه و ورود به موضوع بسته های اینترنتی برای کاربران اینترنت همراه در ایران اتفاق خوبی باشد اما هنوز مشخص نیست بازگشت این بسته ها چگونه اجرایی می شود و آیا اپراتورها اقدام خواهند کرد یا خیر. به گونه ای که هزینه جدید و تکراری اخذ می شود. به مشتری تحمیل نکنید؟

امروزه به دلیل فیلترینگ، بسیاری از افراد در ایران متحمل هزینه های اضافی برای خرید فیلتر می شوند و امیدواریم این تصمیم بهانه جدیدی برای افزایش قیمت بسته های اینترنتی نباشد.

مقاله آیا بسته های اینترنت موبایل گران می شود؟ برای اولین بار در Tech Knock – اخبار دنیای فناوری. ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *