خبرگرافی

آن چه باید درباره کاربرد هوش مصنوعی در گلکسی اس ۲۴ بدانید

آینده– سامسونگ از گوشی هوشمند جدید خود مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد که غول فناوری می گوید عصر جدیدی از تلفن های همراه را آغاز خواهد کرد. گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا از 31 ژانویه به فروش می رسد و با چیزی که سازنده آن را گوشی Galaxy AI می نامد، با اشاره به استفاده از هوش مصنوعی در ساخت آن، عرضه می شود. تلفن جدید دارای یک ابزار ترجمه بلادرنگ برای تماس های صوتی و متنی استیک ابزار کمک چت برای پیشنهاد لحن مناسب برای ارسال پیام و ابزارهای یادداشت برداری و رونویسی که می توانند مکالمات را رونویسی، ترجمه و خلاصه کنند. با این حال، مشتریانی که قصد خرید این نوع گوشی جدید را دارند، باید پول قابل توجهی را خرج کنند. قیمت گلکسی اس 24 از 799 پوند شروع می شود. همچنین مشتریان باید 999 پوند برای S24 Plus و 1249 پوند برای مدل برتر S24 Ultra بپردازند.

به گزارش خبرگرافی به نقل از دیلی میل، هوش مصنوعی در 12 ماه گذشته به یک روند کلیدی فناوری تبدیل شده است و شرکت های بیشتری به دنبال معرفی این فناوری از طریق محصولات خود به مصرف کنندگان هستند.

یکی از نکات مهم در گوشی های جدید سامسونگ استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در دوربین گوشی با ابزارهای ویرایش جدید برای ترکیب مجدد تصاویر و همچنین استفاده از هوش مصنوعی مولد برای پرکردن شکاف ها هنگام حرکت سوژه ها در عکس ها است. سامسونگ اشاره کرد که بسیاری از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی حتی توانایی کار آفلاین را دارند، به این معنی که حتی زمانی که کاربر اتصال داده ای نداشته باشد، قابل دسترسی خواهند بود و از اطلاعات و حریم خصوصی کاربر بهتر محافظت می کنند. . یکی از مدیران سامسونگ گفت: “در سامسونگ، ما توانایی منحصر به فردی برای ارائه راه حل های هوش مصنوعی داریم. عصر جدید فناوری هدست موبایل مبتنی بر هوش مصنوعی در مقیاسی آغاز شده است که صادقانه بگویم، هیچ شرکت دیگری تا به حال ندیده است. نمی تواند به آن نزدیک شود. آی تی”.

بن وود، کارشناس و تحلیلگر CCS Insight می گوید که راه اندازی فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ آغاز استفاده از هوش مصنوعی در گوشی های هوشمند و محصولات فناوری گسترده تر است. او می افزاید: این روندی است که توسط همه سازندگان گوشی های هوشمند از جمله اپل تکرار خواهد شد، زیرا آنها به طور فزاینده ای تعداد فزاینده ای از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی را به دستگاه های جدید خود اضافه می کنند.

پائولو پسکاتوره، بنیانگذار PP Foresight نیز موافق است که عرضه S24 می تواند آغاز عصر جدیدی برای تلفن های هوشمند باشد. او می گوید: “با در نظر گرفتن این موضوع، سامسونگ باید کاربران را با طیف وسیعی از پیشنهادات رقابتی جذب کند که مناسب همه باشد. این شامل دارندگان تلفن های قدیمی سامسونگ می شود که به ناچار به دنبال ارتقای بسیار مورد نیاز هستند.” مال آنها خواهند بود».

این حوزه ای خواهد بود که سامسونگ باید کار بهتری انجام دهد، همانطور که اپل با دستگاه های جدیدتر انجام داده است. برخی از ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، مانند مترجم صدای بلادرنگ و ترجمه متن، واقعاً نوآورانه، جالب و قابل استفاده برای همه هستند. Circle to Search with Google همچنین موارد استفاده جدیدی را ارائه می‌کند که به برندها اجازه می‌دهد در نحوه جستجو و دسترسی به محتوا در دستگاه خلاق‌تر باشند. Pescatore می افزاید: «ما هنوز در روزهای اولیه هوش مصنوعی هستیم و به دلیل هیاهویی که پیرامون چت ربات Chat GPT وجود دارد، شاهد هیجان زیادی هستیم. پیشرفت ها باید تسریع شود. همه کاربران از هوش مصنوعی آگاه نیستند و در ابتدا شک دارند. چیزی که ممکن است به عنوان یک حقه در نظر گرفته شود، اکنون زمان واقعی است که کاربران شروع به دیدن این تجربیات می کنند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *