آخرین مطالب

همکاران

آغاز طرح عید تا عید پیش فروش ایران خودرو با تحویل فوری | سود 400 هزارتومانی خرید تارا به قیمت کارخانه

آخرین شرایط فروش فوری ثبت نام ایران خودرو با تحویل 90 روزه اعلام شد.

بر این اساس کلیه متقاضیان عادی می توانند برای خودروهای تارا و پژو 207 ایران خودرو ثبت نام کنند. جزئیات را در زیر بخوانید.

در طرح ثبت نام پیش فروش ایران خودرو، تارا دستی به صورت فروش ویژه با قیمت 587 میلیون و 126 هزار تومان به فروش می رسد و متقاضیان می توانند با پیش پرداخت 293 میلیون و 563 هزار تومان، آن را به صورت پیش فروش نیز خریداری کنند. تومان.

در طرح فروش ویژه ایران خودرو، امکان خرید تارا اتوماتیک با قیمت 689 میلیون و 309 هزار تومان به صورت فروش ویژه فراهم شده است. همچنین ایران خودرو تارا اتوماتیک را با پیش پرداخت 344 میلیون و 654 هزار تومان به فروش می رساند.

متقاضیانی که در سال گذشته با ورود به سامانه یکپارچه خودرو، مراحل ثبت نام ایران خودرو را طی کرده و اسامی آنها در زمستان 1402 به گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شده و از سوی این شرکت پیامک ارسال شده است، می توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو شرکت کنند. با موعد تحویل مهر 1402 سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو 300096440 می باشد و کلیه پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می گردد.

متقاضیان حداکثر تا 10 روز فرصت دارند تا پرداخت ایران خودرو را تکمیل کنند.

تکمیل مراحل ثبت نام یکپارچه ایران خودرو تنها با مراجعه به سایت فروش آنلاین به آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود. متقاضیان با مراجعه به لینک مذکور پیش پرداخت خودرو را پرداخت نمایند. همانطور که گفته شد مابقی مبلغ خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می شود.

شرایط ثبت فروش آنی ایران خودرو در سال 1403

به هر کد ملی فقط یک وسیله نقلیه اختصاص داده شده است.

ثبت نام برای مشتریان قانونی امکان پذیر نخواهد بود.

امکان صلح در قرارداد و انتقال خودرو حتی به صورت وکالت وجود ندارد.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام متقاضی باشد.

متقاضی باید هنگام واریز وجه از کارت های بانکی متعلق به نام خود استفاده کند.

واریز وجه در یک تراکنش از طریق تمامی کارت های بانکی که قابلیت پرداخت این خودرو را دارند امکان پذیر است اما با توجه به امکان محدود شدن سقف پرداخت در برخی از کارت های بانکی، لازم است متقاضیان محترم سقف پرداخت را افزایش دهند. قبل از ثبت نام از کارت بانکی خود مطمئن شوید.

مسئولیت صحت کلیه اطلاعات وارد شده به ویژه کد ملی، آدرس و کد پستی به عهده متقاضی می باشد.

کلیه مشتریان واقعی باید کد پستی صحیح مربوط به محل سکونت خود را اعلام کنند و در صورت عدم رعایت این موضوع کلیه عواقب مالیاتی به عهده آنها خواهد بود.

منبع: سلام نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *