هشدار جدی که ابروهای شما به سلامتی شما می دهند اگر در ناحیه ابروهای خود درد دارید سریعا به پزشک مراجعه کنید.

هشدار جدی که ابروهای شما به سلامتی شما می دهند اگر در ناحیه ابروهای خود درد دارید سریعا به پزشک مراجعه کنید.

غیر معمول نیست که گاهی اوقات درد خفیفی بین ابروهای خود احساس کنید. مثلا ممکن است سر شما به درب کابینت آشپزخانه برخورد کند و آن قسمت از سر شما آسیب ببیند. یا سوزش خفیف پوست دارید. برخی از افراد ممکن است جوش یا عفونت در نزدیکی ابروهای خود داشته باشند که باعث درد می شود.

این صدمات و عفونت ها معمولاً با یک برآمدگی خفیف زیر پوست یا سایر علائم التهاب بافت همراه هستند. با این حال، اگر درد مکرر بین ابروهای خود را تجربه می کنید و هیچ نشانه ای از عفونت یا جوش وجود ندارد، ممکن است چیزی زیر ابروهای شما علت درد باشد.

ماهیچه های پیشانی بالای ابروها قرار می گیرند و به بالا بردن ابروها کمک می کنند. عضله ادکتور و چندین ماهیچه دیگر نیز با هم کار می کنند تا ابروهای شما را پایین بیاورند. این ماهیچه های مختلف به ماهیچه های پوست سر و گردن نیز مربوط می شوند. بنابراین، هر چیزی که بر یکی از این ماهیچه‌ها تأثیر بگذارد، می‌تواند روی ابرو نیز تأثیر بگذارد، مانند سردرد تنشی. سینوس ها مستقیماً بالای ابروها قرار دارند، بنابراین عفونت سینوسی می تواند باعث درد بین ابروها شود. علاوه بر این، مشکلات چشمی، درد عصبی و التهاب عروقی نیز روی ابروها تاثیر می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *