آخرین مطالب

همکاران

واکنش سید جواد هاشمی به خبر اعلام شهادتش در کانال عبری

دیشب سروصدایی توجه همه را به خود جلب کرد. بسیاری از سایت ها و کانال های مجازی شروع به انتشار اخبار ضد و نقیض کردند.

رژیم صهیونیستی سعی کرد مراکز نظامی را در برخی مناطق تهران، خوزستان و ایلام هدف قرار دهد. ضرباتی نیز صورت گرفته است که با توجه به اقدامات دفاعی و همچنین آمادگی های پیش بینی شده تاکنون نتیجه خاصی از این حملات گزارش نشده است.

برخی منابع گفتند: برآوردهای اولیه حاکی از ضعیف بودن اقدامات رژیم صهیونیستی در تهران، خوزستان و ایلام در صبح امروز شنبه است.

اما در این میان، شوخی‌هایی نیز اتفاق افتاد، از جمله با کانال‌های عبری. صفحاتی که به اشتباه سقوط کرد و سیدجواد هاشمی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون در این شبکه ها به شهادت رسید. ماجرا از این قرار است که: یک کانال تلگرامی به شوخی گفته است که سید جواد هاشمی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این حملات کشته شده است. یک کانال تلگرامی اسرائیلی هم باور کرد!

با سیدجواد هاشمی تماس گرفتیم و او در همان لحظه اول خندید و گفت: من توسط اسرائیلی ها شهید نشدم و این اتفاق افتاد! از صبح 200 پیام فرستادند. تبریک می گویم! من 33 بار در فیلم ها و سریال ها شهید شدم و برای سی و چهارمین بار این اتفاق افتاد».

این بازیگر در واکنش به اتفاقات دیشب این نکته را مطرح کرد: چندین بار پست گذاشتم و اعتقادم را در مورد وحشیگری اسرائیلی ها و مظلومیت بچه های غزه بیان کردم. چطور ممکن است کودکان مظلوم غزه و لبنان زیر آوار بمانند و صدای آنها را نشنود؟ این بی عدالتی و انصاف را به کجا ببریم! فارغ از داستان های سیاسی، بچه های مظلوم غزه و لبنان چه گناهی کردند که واقعاً این همه ترس و لرز را تجربه کردند؟

گفت: دیشب در تهران خیلی از بچه ها ترسیده بودند. فکر می کنم تازه فهمیدیم چقدر مظلوم هستند و چقدر دردی را تحمل می کنند. در مقابل، اسرائیلی های وحشی چقدر جنایتکار هستند. من به طور کامل از جنبش فلسطین حمایت کردم و اگر این کار را نکنم از انسانیت دور هستم. من این را در مورد اوکراین و هر جای دیگری که جنگ باشد، غیرنظامیان، کودکان، کودکان و نوجوانان و هرکسی که در جنگ مسلح نشده باشد، غیرقابل دفاع است. هیچ کس حق ندارد از کسی که می کشد و بشریت را زیر سوال می برد دفاع کند.

سیدجواد هاشمی این روزها با «شهر گربه ها 2» به سینما آمده است و انتظار دارد مسئولان برای کارهای کودک ارزش قائل شوند و در تخصیص سالن ها و اکران ها همه سلیقه ها را در نظر بگیرند. او حتی در مورد سریالی که قرار بود به شبکه نمایش خانگی بیاورد این نکته را مطرح کرد که هیچکس روی سکوها حاضر نیست برای یک کودک هزینه کند، به خصوص آثار پرهزینه و ماندگار. امروزه در این فضا آثار ارزان قیمتی برای کودکان و نوجوانان ساخته می شود که ماندگاری ندارند.

هاشمی این روزها فصل چهارم سریال «زخمکاری» را آماده پخش دارد و این موضوع را هم به خبرنگار تسنیم گفت که فعلاً درباره مجوز ساخت فصل چهارم «خراجی ها» با او صحبتی نشده است. که چندی پیش صادر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *