قیمت جدید مرغ امروز ۴ آبان ۱۴۰۳

قیمت جدید مرغ امروز ۴ آبان ۱۴۰۳

رئیس اتحادیه طیور و ماهی گفت: طبق آمار مصرف روزانه مرغ در کشور کمتر از 8 هزار تن است.

مهدی یوسف خانی گفت: قیمت فعلی مرغ زنده 68 هزار تومان، مرغ گرم به صورت عمده 92 هزار تومان و خرده فروشی 100 هزار تومان است.

وی قیمت ران مرغ را 85 هزار تومان، فیله را 220 هزار تومان و سینه مرغ را 190 هزار تومان اعلام کرد.

یوسف خانی با بیان اینکه مرغداران به دلیل عدم نظارت بر بازار، محصولات مرغ را با قیمت دلخواه عرضه می کنند، تصریح کرد: برآوردها حاکی از شکسته شدن قیمت مرغ از هفته آینده است چرا که با افزایش قیمت ها قیمت ها کاهش می یابد. جوجه ریزی و تولید. پیدا می کند

رئیس اتحادیه طیور و ماهی ادامه داد: سیاست و مدیریت عرضه منجر به فروش مرغ با قیمت مطلوب شده است اما با افزایش عرضه مرغ از 19 آبان ماه، ادامه این روند ممکن نیست. .

وی از افزایش 10 تا 20 درصدی عرضه مرغ در روزهای آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر حداکثر مصرف روزانه مرغ 7 هزار تن است و این روزها به 8 هزار تن نمی رسد که با توجه به میزان جوجه ریزی ها اخیرا امکان مدیریت عرضه مرغ وجود دارد.

یوسف خانی عرضه مرغ منجمد را راهکاری برای تنظیم بازار دانست و گفت: با توجه به شرایط فعلی بازار، توزیع مرغ منجمد در راستای تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای و غرفه های میادین میوه و تره بار انجام می شود. و تا زمان ثبات بازار، توزیع مرغ منجمد ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *