جانشین محرم نویدکیا مشخص شد

تیم فوتبال مس رفسنجان که فصل گذشته با محرم نویدکیا نتایج قابل قبولی کسب کرد و در جام حذفی به فینال راه یافت، در فصل بیست و چهارم عملکرد خوبی نداشت تا سرانجام نویدکیا از این تیم جدا شد و مسئولان باشگاه به دنبال سرمربی جدید بودند. مربی

مذاکرات مسئولان باشگاه مس با مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی سابق تیم فوتبال هواداران به مراحل پایانی رسیده و شجاعی جانشین نویدکیا می شود.

در صورت نهایی شدن این انتخاب باید گفت که نوبت به نسل جدیدی از مربیان جوان و با انگیزه فوتبال ایران رسیده است. اگر نسل امثال شجاعی با تجربه کاپیتانی در تیم ملی و بازی در لالیگا وارد عرصه مربیگری در لیگ برتر نشوند چگونه می توان به آینده مربیگری در فوتبال ایران امیدوار بود؟

خبر بدی است که تعداد مربیان موفق و مطرح ایرانی در لیگ برتر فوتبال حرفه ای ایران به انگشتان دو دست نمی رسد و برخی باشگاه ها به سراغ مربیان ارزان قیمت خارجی می روند.

جای تاسف است که بخش قابل توجهی از بزرگان فوتبال ایران یا وارد عرصه مربیگری نمی شوند و یا عملکرد موفقی در این عرصه ندارند. زمان آن فرا رسیده است که این نسل جدید با دانش و در عین حال با تجربه حضور در بالاترین سطح فوتبال اروپا، رد پای خود را در فوتبال به جای بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *