آخرین مطالب

همکاران

«پرنسس جامیونگ» در جومونگ ۳ مدل شرکت کادیلاک شد/ ویدئو

تبلیغات یونگ ریو وون برای کادیلاک

او فعالیت سرگرمی خود را به عنوان خواننده گروه دخترانه چاکرا آغاز کرد و با حضور در سریال تلویزیونی من کیم سام سون به شهرت رسید. او همچنین برای بازی در فیلم های کشتی شکسته در ماه و پادشاه درام ها شناخته شده است.

تصاویری از جونگ ریو وون بازیگر اصلی جومونگ ۳ در فضای مجازی منتشر شده است. او با انتشار این عکس ها به طور رسمی همکاری خود را با کادیلاک کره اعلام کرد.

جونگ ریو وون بازیگر اصلی جومونگ 3

سریال «جومونگ 3» با عنوان اصلی «شاهزاده جا میونگ» در سال 2009 ساخته شد و داستان نبرد بین امپراتوری گوگوریو و پادشاهی ناکرانگ را روایت می کند. شخصیت اصلی این سریال جا میونگ یکی از دو پرنسس کشور ناکرانگ است.

شرکت کادیلاک

کادیلاک (به انگلیسی: Cadillac) یک شرکت خودروسازی آمریکایی است که در واقع برندی از خودروهای لوکس تولید شده توسط جنرال موتورز است. خودروهای کادیلاک به طور رسمی در بیش از 50 کشور جهان به فروش می رسد و عمده فروش آن در ایالات متحده و کانادا است. در سال 2010، فروش کادیلاک شاهد رشد 35 درصدی نسبت به سال قبل بود و تعداد کل خودروهای کادیلاک تولید شده در آن سال به 146925 دستگاه رسید.

پس از ایالات متحده، چین دومین بازار بزرگ خودروهای کادیلاک است. در اواسط قرن بیستم، نام کادیلاک مترادف با کیفیت بالا در ایالات متحده شد. کلماتی مانند ساعت کادیلاک به برند رولکس اشاره دارد. شعار فعلی کادیلاک این است: زندگی، آزادی و کار. این شعار به حقوقی اشاره دارد که در اعلامیه استقلال ایالات متحده آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *