به خاطر مادرم از همه هواداران پیروزی انتقام می‌گیرم!

مهدی هاشمی نسب بازیکن سابق مغربی های پایتخت که البته سال گذشته نیز به عنوان دستیار جواد نکونام روی نیمکت استقلال نشسته بود، پیش از دیدار دو استقلالی میهمان عادل فردوسی پور در برنامه زنده فوتبال 360 بود. تیم های ایران – نصر عربستان در لیگ برتر آسیا. او در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

به خاطر مادرم گفتم انتقام همه هواداران برد را می گیرم!

در این گفتگو، هاشم نسب دوست داشت نام تیم رقیب را پیزاره بگوید. با این حال چند بار از پرسپولیس استفاده کرد. وی در ادامه صحبت هایش گفت: بعد از این انتقال دیگر نمی توانستم با مادرم برای خرید بیرون بروم اما قبل از آن هر بار با او خرید می کردم، هواداران پرسپولیس بودند که به کمک او می آمدند، بعد از رفتن به استقلال به او گفتم. مادرم که با این شرایط نمی توانم همراهی کنم و آن روز مادرم را در بازار لگد زدند، برای من یک طرفدار پیروزی با هم فرقی ندارد هزاران هوادار این تیم از آن روز تاکنون.»

من هرگز این دو نفر را نمی بخشم

مهدی در خصوص جدایی اش از پرسپولیس گفت: بعد از این اتفاق (توهین پرسپولیسی ها) از هیچکس کینه ای نداشتم، اما فقط 2 نفر را نمی بخشم، یکی از آنها همان آقایی بود که در اتاقش نشسته بود. یکی از این دو نفر، علی پروین بود، اما این را برای آخرین بار می گویم که قراردادم با پرسپولیس تمام شد در دیدار با پرسپولیس، گفتم نصف پیشنهاد استقلال را به من بدهید تا بمانم، اما یک آقایی گفت 10 نفر هاشمی نسب می سازم و آقای دیگری هم گفت این جور پول نداریم، من هم خداحافظی کردم. برای گلزنی به پرسپولیس 40 شب نماز شب خواندم و می دانستم به خاطر زندگی ام همیشه می گویم اول با دعای مادرم و بعد به لطف خدا همیشه افتخار می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *