فروش ۱۰۱ کیلو شمش طلا در حراج امروز

شصت و یکمین جلسه حراج شمش طلا امروز (سه شنبه 10 آبان 1403) در مرکز مبادلات ارزی طلا و ارز ایران برگزار شد و از مجموع 101 کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده در حراج عمده و خرده فروشی تالار معاملات طلای مرکز، تمامی این شمش ها با میانگین قیمت هر شمش طلای استاندارد پنج میلیارد و 778 میلیون تومان معامله شد.

بر این اساس، از اولین حراج شمش طلا که در تاریخ 6 دی ماه 1402 در مرکز مبادلات برگزار شد تا به امروز طی 61 جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادلات ایران، 11316 کیلوگرم شمش معامله شد که در نتیجه آن بیش از 51 3 هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات وارد اقتصاد کشور شد.

حراج سکه به خانه بیست و پنجم رسید

همچنین فردا چهارشنبه 11 آبان 1403 بیست و پنجمین جلسه حراج سکه طلا مرکز بورس ایران برگزار می شود و مهلت واریز سپرده آن از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 23 امشب ادامه دارد.

باید گفت؛ بر اساس اعلام بانک مرکزی و مرکز مبادلات طلا و ارز ایران، به منظور تامین تقاضا در بازار سکه، تعداد جلسات حراج سکه طلا از هفته آینده از دو نوبت به سه نوبت افزایش می یابد. همچنین مقرر شده در جلسات حراج با توجه به نیازهای موجود عرضه سکه افزایش یابد تا به نیازها در بازار سکه پاسخ داده شود.

همچنین قرار است در اقدامی جدید و برای اولین بار انواع سکه بهار آزادی در حراج سکه تولید و عرضه شود./تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *