آخرین مطالب

همکاران

ماجرای زیرزمینی که در آن به سلبریتی ها تجاوز می شد/ پای بیانسه و جنیفر لوپز هم باز شد/ زن مرموزی که برای دیدی کارگر جنسی استخدام می کرد، کیست؟

به گزارش خبر فوری، پرونده پاف دیدی خواننده رپ مشهور آمریکایی مانند بمب در جهان منفجر شد. جزئیات این پرونده آنقدر تکان دهنده بود که باعث شد هزاران مقاله و صدها هزار توییت و پست علیه هالیوود و فضای رسانه ای حاکم بر آن منتشر شود.

این مورد باعث شد که بسیاری از ستاره های هالیوود یک شبه از یک فرشته به شیطان تبدیل شوند. لئوناردو دی کاپریو، جی زی، بیانسه و بسیاری از ستارگان دیگر درگیر این پرونده هستند و ممکن است به زودی با احکام مختلف دادگاه مواجه شوند.

اما پرونده پاف دیدی چیست و با چه اتهاماتی مواجه است که چنین زلزله ای را در جهان به وجود آورده است؟

کلبه وحشت را دیدی. زیرزمینی که در آن افراد مشهور مورد تجاوز قرار گرفتند

شان کامبز که با نام «پاف دیدی» نیز شناخته می‌شود، خواننده رپ فوق‌العاده مشهور و ثروتمندی است که در دهه ۹۰ میلادی به شهرت رسید. پس از اینکه به شهرت رسید، شروع به تشکیل میهمانی هایی کرد که به «احزاب سفید» معروف بودند. در این مهمانی ها پاف دیدی افراد مشهور زیادی را دعوت کرد و یک مهمانی راه انداخت. این مهمانی ها که در هالیوود بسیار شناخته شده بود، محلی برای ملاقات هنرمندان بزرگ و تهیه کنندگان فیلم و موسیقی با بازیگران و خوانندگان جوان بود. بسیاری از هنرمندان جوان با آشنایی با غول های هالیوود وارد موسیقی و سینما شدند و پاف دیدی با میانجی گری درآمد زیادی به دست آورد.

با این حال، این تمام ماجرا نبود. چند سال بعد مشخص شد که «حزب های سفید» دیدی و کاخ های مجلل آن «کلبه وحشت» بودند. ماجرا از آنجا شروع شد که یکی از نامزدهای دیدی به نام کیسی ونتورا از دیدی شکایت کرد. پلیس به شکایت ونتورا که یک مدل مشهور است رسیدگی کرد و پرونده عجیب و ترسناکی تشکیل شد. بر اساس تحقیقات پلیس، ونتورا بارها توسط دیدی مورد تعرض و ضرب و شتم قرار گرفت. پس از شکایت ونتورا، چند زن دیگر نیز از دیدی شکایت کردند. اکثر این زنان ادعا کردند که دیدی به آنها “تجاوز” کرده است.

پرونده دیدی در عرض چند ماه مثل بمب منفجر شد. شواهد زیادی علیه او وجود داشت که پلیس تصمیم گرفت به خانه مجلل او در میامی حمله کند. پس از یورش به خانه دیدی و دستگیری وی، مشخص شد که این خواننده رپ معروف، یک زیرزمین مخفی در کاخ خود ساخته است. پلیس این زیرزمین را کشف کرد و با چیزهای عجیب و ترسناکی مواجه شد. در این زیرزمین هزاران بطری مشروبات الکلی، مواد مخدر خطرناک، اسباب بازی و آلات جنسی، عروسک، روغن بچه برای ماساژ و … کشف شد. پلیس معتقد بود که این زیرزمین محل تجاوز جنسی و جنسی است.

تحقیقات بعدی پلیس یک راز بزرگ را فاش کرد. دیدی از «احزاب سفید» خود به عنوان پوشش استفاده کرد. او از طریق واسطه های خود، دختران و پسران 9 تا 30 ساله را به مهمانی های سفیدپوستان جذب می کرد و به تهیه کنندگان مشهور، میلیاردرها و افراد مشهور خدمات ارائه می داد. آنها همچنین به زیرزمین مخفی خانه دیدی رفتند و در آنجا به کودکان و جوانان تجاوز کردند.

بر اساس اعتراف برخی شاهدان، دیدی از طریق قاچاق کارگران جنسی، پول زیادی به جیب زده است. او یک شبکه قاچاق انسان ایجاد کرد و بسیاری از دختران و پسران آفریقایی را به آمریکا آورد و آنها را به عنوان برده جنسی به غول های هالیوود عرضه کرد.

داستان غم انگیز جاستین بیبر

دیدی 4

دیدی همچنین متهم به تجاوز جنسی جدی است. طبق برخی ادعاهای اینترنتی، جاستین بیبر، خواننده جوان و مشهور آمریکایی، یکی از بزرگترین قربانیان دیدی بوده است. او در سن 15 سالگی با دیدی آشنا می شود. دیدی او را به سیستم خود می کشاند و به او تجاوز می کند. پس از دیدی رپ، بیبر به تهیه کنندگان دیگر خدمات ارائه می کند و از این طریق به شهرت می رسد.

بیبر تاکنون در مورد مشاهده دیدی و جشن سفیدپوستان اظهار نظری نکرده است. با این حال، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد او در جوانی روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. تحلیلگران اینترنتی معتقدند موزیک ویدیوی «یامی» که بیبر سال گذشته منتشر کرد، به خوبی به روزهای حضور بیبر در قصر دیدی اشاره دارد. در این ویدئو بیبر رستورانی را نشان می دهد که با بچه ها تزئین شده است که در آن غذای کودکان برای چند مرد و زن ثروتمند سرو می شود. نکته جالب اینجاست که زیر این غذاها عکس نوجوانی بیبر حک شده است. بیبر در مصاحبه ای گفت که پشت پرده موزیک ویدیو یامی “زندگی جنسی” اوست. همچنین مشخص است که بیبر در حین ضبط ویدیوی یامی ساعت ها گریه می کرد و علاقه ای به ضبط نداشت.

داستان زنی که یک برده جنسی را استخدام کرد

دیدی 3

فایل بصری ابعاد مختلفی دارد. افراد زیادی درگیر این قضیه هستند. برخی متهم به همکاری با دیدی و استخدام “کارگرهای جنسی” برای وی هستند، برخی دیگر متهم به شرکت در این جشن ها و سکوت با وجود اطلاع از زندان زیرزمینی دیدی هستند.

در رأس متهمان پرونده دیدی یک خواننده رپ زن به نام «میامی جوان» قرار دارد. بر اساس برخی گزارش‌ها، این خواننده رپ، دختران نوجوانی را که عاشق شهرت بودند در سیستم ویدیویی استخدام کرده و آنها را به عنوان برده جنسی به کار می‌گرفت.

شایعات در مورد بیانسه; داستان قتل مایکل جکسون توسط ملکه پاپ!

دیدی 1

به جز یانگ میامی، سلبریتی های مشهور دیگری نیز در پرونده دیدی نقش داشته اند. جی زی خواننده رپ معروف و همسرش بیانسه بیشترین نقش را در پرونده فساد جنسی دیدی دارند. جی زی دوست صمیمی دیدی است و همیشه با او بوده است. شکی نیست که او و همسرش از فساد گسترده دیدی آگاه بودند. پلیس بیانسه و جی زی را احضار کرده است اما تاکنون نه به پلیس و نه دادگاه مراجعه کرده و ترجیح داده اند از شرایط سخت خود فرار کنند.

عدم حضور بیانسه در دادگاه به شایعات مختلفی در مورد این خواننده و همسرش منجر شده است. بر اساس برخی اخبار، دیدی دوربین های مختلفی را در زیرزمین های خود نصب کرده و از لحظه تجاوز به بازیگران فیلمبرداری کرده و سپس با این فیلم ها از آنها اخاذی کرده است. بر اساس برخی شایعات، دیدی به طرق مختلف افرادی را که حاضر به پذیرش پیشنهاد او نبودند حذف کرده است. این شایعات عجیب به سمت بیانسه نیز کشیده شده است. بر اساس شایعات اخیر، بیانسه در قاچاق برده های جنسی برای دیدی دست داشت و حتی جاستین بیبر را متقاعد کرد که در مراسم اعتکاف دیدی شرکت کند. برخی از شبکه های اینترنتی مدعی شده اند که بیانسه با کمک دیدی افرادی را که حاضر به همکاری با آنها نبودند را حذف کرد و مهمترین قربانی آنها مایکل جکسون ستاره مشهور موسیقی وسترن بود.

به غیر از بیانسه و جی زی، نام افرادی مانند لئوناردو دی کاپریو، جنیفر لوپز، ویل اسمیت و… نیز به عنوان همدست دیدی شنیده می شود. اما صحت این خبر هنوز تایید نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *