آخرین مطالب

همکاران

وام بازنشستگان ۳۰ میلیون تومانی برای وام بگیران در روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور

همه چیز درباره وام بازنشستگان

بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کشوری با استفاده از فیش مستمری خود امکان استفاده از وام های مختلف را دارند. مرکز عالی بازنشستگان تامین اجتماعی این تسهیلات را برای بازنشستگان تدارک دیده است.

به گزارش کماپپرس، بازنشستگان تامین اجتماعی و تامین ملی می توانند از وام های زیر استفاده کنند.

30 میلیون تومان وام تامین اجتماعی

بازنشستگان متقاضی این وام باید حداقل 20 سال سابقه بیمه داشته باشند و بین 50 تا 78 سال سن داشته باشند. همچنین متقاضیان نباید بدهی معوقه یا چک برگشتی داشته باشند. بازپرداخت این وام 24 ماهه است و متقاضیان آن باید برای ثبت نام به کانون بازنشستگان مراجعه کنند.

وام ضروری 30 میلیونی برای بازنشستگان کشوری

از دیگر تسهیلات بازنشستگان، وام ضروری است که با سود چهار درصد و بازپرداخت 60 ماهه به مشتریان تعلق می گیرد. شرایط این وام مشابه تسهیلات تامین اجتماعی و کاملا بدون بهره می باشد.

وام مسکن برای بازنشستگان

بازنشستگانی که قصد خرید یا تعمیر مسکن خود را دارند باید به بانک هایی مانند مسکن و بانک رفاه مراجعه و نسبت به دریافت این تسهیلات با اقساط بلندمدت با سود مناسب اقدام کنند.

وام ازدواج

کانون بازنشستگان تسهیلاتی به نام وام ازدواج برای فرزندان مستمری بگیران تدارک دیده است تا این افراد امکان تامین هزینه های ازدواج فرزندان خود را داشته باشند. مبلغ این وام 35 میلیون تومان است.

کارت های رفاهی

برخی از صندوق های بازنشستگی به منظور افزایش رفاه این گروه، کارت اعتباری مرتبط با وام ارائه می دهند. با استفاده از این کارت امکان خرید انواع کالا و خدمات وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *