شخصیت «روانی» به سینماها برمی‌گردد

لوکا گوادانینو کارگردان ایتالیایی در حال مذاکره نهایی برای لاینزگیت برای ساخت فیلم جدیدی بر اساس کتاب «روانی آمریکایی» نوشته برت ایستون الیس است.

این فیلم که نگاه متفاوتی به کتاب دارد، بر اساس فیلمنامه ای از اسکات برنز ساخته شده است و ساخت آن به معنای بازسازی فیلم قبلی نیست، بلکه اقتباسی جدید از رمان الیس است.

اقتباس اولیه فیلم سال 2000 با بازی کریستین بیل توسط مری آرون بر اساس فیلمنامه ای که آرون و گینور ترنر به اشتراک گذاشته بودند ساخته شد.

آخرین فیلم گوادانینو به نام «چالنرز» با بازی زندایا، مایک فیست و جاش اوکانر در گیشه موفق شد و فیلم بعدی او با بازی دنیل کریگ و درو استارکی در اواخر نوامبر اکران خواهد شد.

این کارگردان در حال حاضر در مرحله پس از تولید فیلم «پس از شکار» با بازی جولیا رابرتز است. او فیلم هایی چون «من عشق هستم»، «سوسپیریا»، «استخوان ها و همه»، «غواصی» و «مرا به نامت صدا کن» دارد.

برنز فیلمنامه نویس The Report، Side Effects و The Bourne Ultimatum است و اخیراً اعلام شد که او در حال ساخت سریال Tumblet نتفلیکس با بازی Rosamond Pike است.

کمدی سیاه American Psycho با بازی کریستین بیل در نقش پاتریک بیتمن، بانکدار سرمایه گذاری وال استریت نیویورک. فردی که زندگی دوگانه ای دارد و یک قاتل زنجیره ای است. فیلم ترسناک و کمدی سیاه را با هم ترکیب می کند تا فرهنگ یاپی (فرهنگی که با سیاست و اقتصاد در تضاد نیست) و مصرف گرایی در دهه 1980 به طنز بپردازد.

در کتاب «روانی آمریکایی» دونالد ترامپ الگوی پاتریک بیتمن است و این شخصیت نسبت به او وسواس دارد و به همین دلیل نام ترامپ 40 بار در کتاب آمده است و این روانشناس او را باور می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *