آخرین مطالب

همکاران

شرایط فروش کامیونت فورس ۳.۸ تن اعلام شد؛ رقیبی جدید برای نیسان آبی

به گزارش بازار، گروه بهمن در نمایشگاه خودروی امسال از رقیب جدید وانت نیسان زامیاد به نام کامیون فورس F38 رونمایی کرد. اکنون در مهر ماه 1403 شرایط فروش کامیون فورس 3.8 تن اعلام شده است. متقاضیان می توانند این کامیون را با پیش پرداخت و اقساط 6 تا 36 ماهه خریداری کنند. مهلت پرداخت اقساط به صورت ماهانه، هر دو ماه یکبار و یا هر سه ماه یکبار بنا به درخواست مشتریان خواهد بود.

لازم به ذکر است گروه بهمن برای مهر 1403 کامیون فورس F38 را افزایش داده است که در این بخشنامه فروش موعد تحویل کامیون 3.8 تن فورس 45 روز کاری اعلام شده است. متقاضیان برای استفاده از تسهیلات گروه بهمن نیاز به داشتن ضامن معتبر دارند.

شرایط فروش کامیون فورس 3.8 تن مهر 1403: (مبلغ به تومان می باشد)

اقساط ماهانه:

اقساط دو ماهه:

شرایط فروش کامیون 3.8 تن فورس اعلام شد; رقیبی جدید برای نیسان آبی

اقساط سه ماهه:

شرایط فروش کامیون 3.8 تن فورس اعلام شد; رقیبی جدید برای نیسان آبی

کامیون 3.8 تنی فورس معروف به فورس F38 در واقع محصولی از شرکت فوتون است که با برند فورس در ایران به فروش می رسد. این کامیون از یک موتور چهار سیلندر دو لیتری دیزلی بهره می برد. بازده موتور فورس F38 حداکثر 139 اسب بخار و 196 نیوتن متر گشتاور است. یک گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال نیرو را در این کامیون بر عهده دارد. ترمزهای کامیون فورس F38 در جلو از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاپ می باشد. سیستم تعلیق این کامیون نیز از فنر تخت با شفت جاذب موج و کمک فنر هیدروتلسکوپی تشکیل شده است. وزن ناخالص کل این کامیون 3800 تن است. به همین دلیل گروه بهمن آن را Force F38 می نامد. ظرفیت بار مجاز در محور جلو 1.5 تن و در محور عقب 3 تن است. کامیون فورس F38 بر روی رینگ های 15 اینچی سوار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *