آخرین مطالب

همکاران

رازگشایی از شب حادثه؛ مدل سوئدی از جزئیات میهمانی خصوصی امباپه پرده برداشت

داستان سفر اخیر کیلیان امباپه طولانی است و حالا چیز جدیدی فاش شده است. ستاره فرانسوی تیم رئال مادرید به استکهلم سوئد رفت و یک مهمانی خصوصی در این شهر برگزار کرد.

این بازیکن فرانسوی از غیبت خود در اردوی فرانسه در فیفا اخیر استفاده کرد و به سوئد سفر کرد تا با برخی از نزدیکان خود استراحتی کوتاه داشته باشد.

اما وقتی به اسپانیا بازگشت با شوک بزرگی مواجه شد. یک زن سوئدی در 10 اکتبر، روزی که ستاره رئال هنوز در هتل بود، در همان هتلی که امباپه در آن اقامت داشت، شکایت کرد. تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد اما هنوز از امباپه به عنوان مظنون اصلی این پرونده نام برده نمی شود.

جولیا فرانزن، مدل و اینفلوئنسر سوئدی در رابطه با این پرونده در دست بررسی، اعلام کرد که در 10 اکتبر، این بازیکن مشهور یک مهمانی خصوصی برگزار کرده است.

جولیا به روزنامه سوئدی Expressen گفت: “رسم است که برخی از دختران به چنین مهمانی هایی دعوت می شوند. برگزار کنندگان مهمانی های خصوصی افراد مشهور معمولاً نام دختران را در لیست انتظار قرار می دهند تا فرصتی برای تماس با آنها پیدا کنند. بیا، این کمی شبیه کار مدلینگ

در مهمانی امباپه به ویژه در 10 اکتبر، از همه مهمانان خواسته شد قبل از ورود به کلوپ شبانه، تلفن همراه خود را در جعبه قرار دهند، بنابراین هیچ عکسی از آن شب وجود ندارد، اما اغلب این اتفاق می‌افتد زیرا قبلاً در مهمانی دیگری نیز استفاده می‌شد.

این مدل اولین باری نبود که امباپه را ملاقات می کرد. اینفلوئنسر سوئدی توضیح داد که در سال 2018، او و پسر عمویش به تورین دعوت شدند تا در یک مهمانی ویژه تیم ملی فوتبال فرانسه قبل از اعزام به جام جهانی شرکت کنند. این مدل سوئدی گفت: آن موقع مجبور شدیم گوشی هایمان را در یک مکان خاص بگذاریم، مهمانی پر سر و صدا بود اما خصوصی و خوب.

کیلیان امباپه رابطه خود با این حادثه تجاوز جنسی را به طور کامل رد کرده است و وکیل او معتقد است که چنین داستان هایی در واقع نوعی تله هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *