آخرین مطالب

همکاران

آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور| اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان

به گزارش بازار، مرتضی زمانی با اشاره به اینکه طرح نوسازی و توسعه تاکسی ها به منظور ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا و از رده خارج شدن ناوگان فرسوده تاکسیرانی در حال اجراست، گفت: خودروی G4 یک خودرو است. محصول شرکت کرمان موتور به عنوان یک تاکسی جدید کیفیت خوب و قیمت مناسب با استاندارد آلایندگی یورو 5 دارد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور قیمت فعلی این خودرو برای ناوگان تاکسیرانی را 850 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این خودرو در دو بخش توسعه و نوسازی وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهری می شود. متقاضیان باید درخواست خود را به سازمان تاکسیرانی ارسال کنند. ، حمل و نقل مسافر شهری یا حمل و نقل عمومی شهر محل فعالیت خود اعلام کنند که روند اجرای طرح با هماهنگی این اتحادیه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه مراحل شماره گذاری و ورود این خودرو به ناوگان تاکسیرانی به پایان رسیده است، افزود: ناوگان فوق با ارائه تسهیلات 350 میلیون تومانی توسط شرکت خودروسازی به متقاضیان واگذار می شود.

زمانی بیان کرد: با توجه به انباشتگی زیاد فرسودگی در ناوگان تاکسیرانی، استفاده از ظرفیت تمامی شرکت های خودروسازی در این بخش می تواند گام مهمی در کاهش میزان فرسودگی و در نتیجه افزایش سطح کیفی باشد. ناوگان در این زمینه

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در پایان یادآور شد: ثبت نام این خودرو آغاز شده و شهرهایی که به جمع بندی نهایی برسند و درخواست خود را برای ورود این خودرو به ناوگان حمل و نقل خود اعلام کنند در اولویت قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *