آخرین مطالب

همکاران

بدون سپرده وام خرید 200 میلیونی بگیرید

وام خرید کالاهای بانک رفاه کارکاران حداکثر به مبلغ 150 میلیون تومان با نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت 36 ماهه اعطا می شود.

در این متن چندین طرح وام برای خرید کالا از بانک ها و موسسات مالی مختلف توضیح داده شده است. در زیر خلاصه ای جامع و ویرایش شده از این اطلاعات آمده است:

طرح وام خرید کالا موسسه ملت

متقاضیان ابتدا باید حساب قرض الحسنه افتتاح کنند و پس از حداقل سه ماه از ساخت میانگین حساب می توانند تا سقف 2.2 برابر سپرده اولیه وام دریافت کنند.

وام تا سقف 50 میلیون تومان با اعتبار و سفته الکترونیکی و برای وام بالای 50 میلیون تومان ضامن رسمی الزامی است.

برای اشخاص حقوقی ضمانت وام تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان با سفته الکترونیکی و برای مبالغ بالاتر از این سند ملک الزامی است.

حداکثر مبلغ وام 300 میلیون تومان با سود 23 درصد و بازپرداخت 48 ماهه است. مبلغ اقساط ماهانه 9.6 میلیون تومان و کل پرداختی در پایان دوره 464 میلیون تومان است. همچنین متقاضیان باید 3.1 میلیون تومان برای تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و اشتراک کارت پرداخت کنند.

طرح کارت مغازه بانک ملت

این وام به صورت کارت اعتباری تا سقف 200 میلیون تومان ارائه می شود و مشتریان می توانند از فروشگاه های بانک ملت خرید کنند.

نرخ سود وام بین 15 تا 18 درصد و بازپرداخت آن بین 12 تا 36 ماه است. متقاضی می تواند مبلغ وام را به صورت یکجا یا اقساط بازپرداخت کند.

مشتریانی که ظرف 30 روز بدهی خود را تسویه کنند، 100٪ تخفیف سود دریافت می کنند.

کارت محصولات بانک ایران مهر

این طرح با هدف خرید اقساطی کالا بدون نیاز به ودیعه ارائه می شود. حداکثر مبلغ وام 150 میلیون تومان است.

مشتریان می توانند از فروشگاه های بانک مهر ایران خرید کنند. بازپرداخت وام بین 6 تا 24 ماه است و شروع اقساط آن یک ماه پس از دریافت تسهیلات می باشد.

وام خرید کالا از بانک رفاه کارکاران

این وام تا سقف 150 میلیون تومان با سود 23 درصد و بازپرداخت 36 ماهه به افرادی که از طریق بانک رفاه حقوق دریافت می کنند ارائه می شود.

نیازی به واریز وجه نیست و متقاضیان می توانند کالای مورد نیاز خود را از فروشگاه های طرف قرارداد خریداری کنند.

اقساط ماهانه این وام 5.8 میلیون تومان است و کل پرداختی وام گیرنده در پایان دوره 209 میلیون تومان خواهد بود که 59 میلیون تومان آن سود است.

این متن به طور کامل و جامع انواع وام خرید کالا از چندین بانک و موسسه مالی را تشریح می کند و شرایط دریافت، تضمین و اقساط مربوط به هر طرح را توضیح می دهد.

منبع: اقتصاد 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *