وام بدون ضامن 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین

وام بدون وثیقه 500 میلیون تومانی بانک اختاز نوین با سود 23 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماهه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

بانک اختاز نوین در یکی از طرح های تسهیلاتی خود به نام طلبکاران وام 500 تومانی بدون ضامن به سپرده گذاران واجد شرایط خود ارائه می کند. در این تسهیلات متقاضی می تواند تا سقف 80 درصد مبلغ سپرده بلندمدت یا ارزش واحدهای صندوق های سرمایه گذاری خود تا سقف 500 میلیون تومان برای خرید محصولات عرضه شده دریافت کند. در فروشگاه های منتخب دریافت کنید.

همچنین دریافت این وام نیازی به ضامن ندارد و سپرده مسدود شده در حساب متقاضی به عنوان وثیقه استفاده می شود. همچنین واحدهای صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت نیز ضامن محسوب می شوند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که چک برگشتی یا بدهی به بانک دارند، مجاز به دریافت وام 500 میلیونی از بانک اقتصاد نوین نیستند.

بانک اقتصاد نوین در طرح تسهیلات اعتباری خود دو روش را برای بازپرداخت وام گیرندگان مشخص کرده است که شامل استرداد وام به صورت یکجا طی سه ماه یا بازپرداخت با سود 23 درصد در مدت 36 ماه به صورت اقساط است. متقاضیانی که اقساط وام را در مدت 36 ماه پرداخت کنند، موظفند ماهانه 19 میلیون و 354 هزار تومان به بانک پرداخت کنند. با این حساب، وام گیرنده موظف است در پایان 36 ماه مبلغ 703 میلیون و 84 هزار تومان را به بانک اقتصاد نوین پرداخت کند.

همچنین نحوه محاسبه سود سپرده های بلوکه شده بر اساس نوع حساب متفاوت است که برای سپرده های یک ساله، دو ساله و سه ساله به ترتیب 20.5، 21.5 و 22.5 درصد در نظر گرفته می شود.

متقاضیان واجد شرایط برای درخواست وام لازم است به یکی از شعب بانک اختاز نوین در سراسر کشور مراجعه و پس از دریافت اعتبار از بانک، در سایت بستانکار ثبت نام کرده و با تکمیل ثبت نام، اقدام به خرید نمایند. کالاهای مورد نیاز آنها در چند نوبت و تا سقف اعتبار مشخص شده از فروشگاه های طرف قرارداد خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *