آخرین مطالب

همکاران

سارا و نیکا در سریال پایتخت 7 چه کسانی هستند؟

این عکس همزمان با پخش اولین تیزر سریال «پایتخت ۷» منتشر شد. سارا و نیکا فرقانی دو خواهر دوقلو که از ابتدای سریال پایتخت در این سریال نقش دوقلوهای نقی و هما را بازی می کردند به دلیل حاشیه هایشان از این سریال کنار گذاشته شدند و اکنون در سوئد زندگی می کنند. حالا گفته می شود که شخصیت های سارا و نیکا سریال بازگشته اند و دو بازیگر جدید در حال ایفای نقش خود هستند.

ثنا و سونیا حسینی در نقش سارا و نیکا بازی می‌کنند اما به نظر می‌رسد این دو بازیگر غیربازیگر هستند که در تست‌ها انتخاب شدند.

سریال پایتخت 7 دارای چندین قسمت است

سریال پایتخت 7 در 26 قسمت ساخته شده و گفته می شود برای ایام رمضان و نوروز پخش می شود. این سریال از شبکه سه پخش می شود، هرچند مرگ خشایار الوند نویسنده این سریال چند سالی باعث توقف پخش این سریال شد اما حالا این سریال پرطرفدار دوباره به تلویزیون بازگشته و شخصیت های اصلی آن حفظ شده اند.

بازیگران سریال پایتخت 7

در سریال پایتخت 7 بازیگران اصلی چون محسن تنابنده، احمد مهران فر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، علیرضا خمسه، هومان حاجی عبداللهی و… حضور دارند.ثنا و سونیا حسینی در نقش سارا بازی کرده اند. و نیکا در این سریال

ساعات پخش و تکرار سریال پایتخت 7

زمان و ساعت پخش این سریال هنوز مشخص نشده است اما به نظر می رسد پخش این سریال از شبکه سه ادامه داشته باشد.تدوین سریال آغاز شده و همزمان با تدوین در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *