آخرین مطالب

همکاران

مقابل قطر باید خودمان باشیم/ شکستن رکورد عابدزاده؟ به این آمارها توجه نمی‌کنم

تیم ملی ایران فردا (سه شنبه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه رشید شهر دبی در چهارمین دیدار خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی به مصاف قطر می رود. علیرضا بیرانوند امروز به همراه امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری حاضر شد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل قطر در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی گفت: این دیدار یکی از مهم ترین دیدارهای ما بود. می دانستیم که دو بازی بسیار سخت (ازبکستان و قطر) داریم. می توانستیم با دو بازی خوب قهرمان مسابقات شویم اما متاسفانه در بازی اول مقابل ازبکستان با وجود اینکه خوب بازی کردیم، بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وی افزود: در حالی که یکی از بازیکنان ما مقابل ازبکستان اخراج شد، با دل بازی کردیم و احساس نکردیم که یک بازیکن کمتر در زمین بازی داریم و جلو می رویم. بازی بسیار سختی بود و ازبکستان یکی از تیم های خوب این مسابقات بوده است. اکنون آماده رقابت با یک تیم خوب هستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. شاید همه بگویند در جام ملت ها به قطر باختیم اما هدف در این تورنمنت قهرمانی نیست بلکه صعود به جام جهانی است. ما می خواهیم به روند خوب خود ادامه دهیم. با آرزوی سلامتی برای هر دو تیم و مصدومیت هیچ بازیکنی.

دروازه بان تیم ملی در خصوص عملکرد خوب خط دفاعی تیم ملی ایران در بازی های اخیر گفت: ما در بازی های اخیر تنها در یک بازی دروازه خود را بسته نگه نداشتیم و این برای تیم ملی بسیار خوب است که ما آن را انجام دادیم. چند گل دریافت کرد. خدا را شکر می کنم که به نظم و انضباط خوبی رسیدیم که به تیم های دیگر فرصت کمتری می داد و گل کمتری می داد. ما بازیکنان خوبی داریم و ممکن است در برخی بازی ها گل نخوریم اما موقعیت های زیادی خلق می کنیم. بازیکنان ما در سطح اول اروپا بازی می کنند و در تیم های بزرگ حضور دارند و بودند، بنابراین اگر بازیکنان انتظارات سرمربی را برآورده کنند و خودمان باشیم، می توانیم نتیجه خوبی بگیریم. تمام فکر ما این است که در بازی فردا خودمان باشیم.

بیرانوند درباره شکستن رکورد کلین شیت احمدرضا عابدزاده در تیم ملی در بازی با ازبکستان و رسیدن به رکورد 44 کلین شیت گفت: تنها چیزی که به آن فکر نمی کنم سوالی است که شما از من پرسیدید. کسانی که در تیم ملی بودند باعث افتخار ایران شدند و مورد احترام هستند. در 10 سالی که دروازه بان تیم ملی بودم، به این فکر نمی کردم که کدام دروازه بان چند بازی کرده و چند کلین شیت داشته است. تمام تمرکزم روی این بود که تا زمانی که در تیم ملی هستم بتوانم مردم ایران را خوشحال کنم و مثمر ثمر باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *