خودروساز چینی با شاسی بلند برقی جدید به اروپا آمد

به گزارش بازار، شرکت خودروسازی گاک یکی از بزرگترین خودروسازان چینی است و فروش 500 هزار دستگاهی را تا سال 2030 در خارج از کشور هدف گذاری کرده است، البته هنوز در اروپا خودروهای برقی نمی فروشد، اما در نمایشگاه خودرو پاریس که این کار را آغاز می کند. دوشنبه، یک SUV الکتریکی مناسب برای بازار اروپا عرضه خواهد کرد.

کارشناسان گفتند که این خودروساز اروپا را به عنوان بازار مهمی می بیند که در برابر اقدام کمیسیون اروپا برای اعمال تعرفه بر خودروهای الکتریکی ساخت چین باز است. کارشناسان اضافه کردند که موضوع تعرفه ها قطعا ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اما در درازمدت می توان بر همه اینها فائق آمد و تولید داخلی یکی از راه های حل این مشکل خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت اعلام کرد که شاسی بلند جمع و جور که در پاریس به نمایش گذاشته است، خودرویی با برد 520 کیلومتر به نام Aion V، باید در اواسط سال 2025 در برخی از بازارهای اروپایی با قیمت کمتر از 40000 یورو (43748 دلار) در دسترس باشد. اگرچه قیمت نهایی هنوز مشخص نشده است. خودروی بعدی این شرکت که در اروپا به فروش می رسد، یک هاچ بک کوچک الکتریکی خواهد بود که در اواخر سال 2025 روانه بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *