ثبت نام وام یارانه با اقساط طولانی مدت شروع شذ | ثبت نام وام قرض الحسنه 150 میلیونی با کارت یارانه

وام یارانه خوداشتغالی 150 میلیون تومانی بانک ملی برای افرادی است که دارای معرفی نامه از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. جزئیات بیشتر این تسهیلات در زیر بررسی می شود.

به گزارش تجارت نیوز، بانک ملی ایران تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان و با نرخ سود ۴ درصد به متقاضیان خوداشتغالی پرداخت می کند. متقاضیان برای دریافت وام 150 میلیون تومانی خوداشتغالی از بانک ملی نیاز به ارائه معرفی نامه از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی (ره) دارند. حداکثر مدت بازپرداخت وام 84 ماهه است و افرادی که موفق به دریافت وام خوداشتغالی می شوند موظفند در این مدت تسهیلات دریافتی را تسویه کنند.

شرایط بازپرداخت تسهیلات برای وام گیرندگان

از آنجایی که وام خوداشتغالی بانک ملی در زمره وام های قرض الحسنه قرار می گیرد، نرخ سود آن چهار درصد تعیین شده است. همچنین با توجه به مدت بازپرداخت 84 ماهه این تسهیلات، وام گیرندگان موظف به پرداخت دو میلیون و 50 هزار تومان اقساط ماهانه هستند. با این حساب در پایان دوره بازپرداخت مبلغ اصل و سود وام به 172 میلیون و 286 هزار تومان می رسد.

شرایط دریافت وام 150 میلیون تومانی یارانه خوداشتغالی از بانک ملی چیست؟

ارائه معرفی نامه از سوی سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی (ره) به بانک الزامی است. برای دریافت وام نیازی به انسداد سپرده نیست و متقاضیان برای دریافت تسهیلات باید حساب قرض الحسنه با حداقل موجودی 100 هزار تومان افتتاح کنند. همچنین وام گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا چک برگشتی داشته باشد. برای دریافت این تسهیلات نیز معرفی ضامن رسمی الزامی است.

شرایط دریافت وام یارانه ای اعلام شد + جزئیات

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از خانوارهایی که نیاز به کمک فوری دارند، امکان دریافت وام با کارت یارانه یا به عبارتی وام آنی را فراهم کرده است.

یکی از شروط مهم دریافت این تسهیلات داشتن کارت یارانه است، ضمن اینکه برای دریافت این وام نیازی به داشتن ضامن نیست و متقاضیان کارت یارانه خود را به صورت تضمینی ارائه می کنند.

همچنین سن متقاضیان باید بیش از 18 سال باشد، داشتن حداقل یک سال سابقه بیمه از دیگر شرایط دریافت این تسهیلات می باشد.

انواع وام های یارانه ای

• وام 2 میلیون تومانی

این وام که مبلغ آن 2 میلیون تومان است از سوی بانک ها تنها با ارائه کارت یارانه به افراد واجد شرایط اعطا می شود. این وام برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر مانند دستفروشان و رانندگان تاکسی و اتوبوس است که درآمد ثابتی ندارند.

• وام 5 میلیون تومانی

وام 5 میلیون تومانی نیز از جمله تسهیلاتی است که تنها با کارت یارانه ارائه می شود. این وام با نرخ سود 18 درصدی بوده و اقساط آن طی 5 سال از متقاضیان دریافت می شود.

• وام یارانه ای اربعین

وام اربعین یکی دیگر از انواع وام های فوری با کارت یارانه ای است که به متقاضیان ارائه می شود. این وام می تواند برای افرادی مفید باشد که می خواهند در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کنند اما منابع مالی کافی ندارند. اطلاعات این وام در سامانه سماح موجود است.

• وام 200 میلیون تومانی

متقاضیان برای دریافت وام 200 میلیون تومانی با استفاده از کارت یارانه باید به بانک رفاه یا تجارت مراجعه کنند. شرایط دریافت این وام در هر بانکی متفاوت است و ممکن است همه افراد واجد شرایط نباشند. بنابراین پیشنهاد می شود قبل از اقدام، تحقیقات لازم را انجام داده و از شرایط دقیق آن اطلاع داشته باشید.

با توجه به اینکه پرداخت وام یارانه ای هنوز در همه بانک ها اجرا نشده است، ممکن است شرایط هر بانک متفاوت باشد.

نحوه ثبت وام با کارت یارانه

به سایت بانک ها مراجعه کنید

مراجعه حضوری به شعب بانک

سیستم های مرتبط را بررسی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *