فردوسی‌پور سرمربی جدید استقلال را لو داد

گفته می شود مدیران باشگاه استقلال در حال نهایی شدن توافقات خود با یک سرمربی آفریقایی هستند.

به گزارش فوتبال 360، رسانه متعلق به عادل فردوسی پور در گزارشی نوشت: آبی پوشان طی 2 هفته گذشته تمرکز خود را روی جذب سرمربی خارجی گذاشته بودند و رایزنی های خود را در این راستا ادامه می دادند، اما با این وجود پیگیری های بعدی انجام شد. بالا نشان می دهد که اکثر سرمربیان اروپایی با رزومه مد نظر آبی ها با توجه به شرایط منطقه و دعوت نامه های سفارتخانه ها تمایلی به حضور روی نیمکت استقلال نشان نداده اند.

همین موضوع باعث شده تا مدیران باشگاه استقلال مسیر خود را تغییر دهند و به دنبال سرمربی موفق و کارکشته قاره آفریقا باشند.

استقلالی ها در 48 ساعت گذشته با یک سرمربی آفریقایی که نامش در «فوتبال 360» محفوظ است وارد مذاکره شده اند.

گزینه مد نظر آبی ها سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی آفریقای جنوبی را دارد و با فضای فوتبال آسیا نیز آشناست. چرا که در تیم هایی مانند الاهلی و ابها عربستان و الوحده امارات سرمربی بوده است.

در کارنامه گزینه مد نظر آبی ها قهرمانی در جام باشگاه های آفریقا با تیم الاهلی مصر به چشم می خورد که مشابه این موفقیت با مصری ها در کارنامه خوان کارلوس گاریدو، سرمربی فعلی این تیم است. از پرسپولیس

آبی پوشان مذاکرات مثبتی با گزینه آفریقایی مورد نظر خود که تجربه حضور در مسابقات فوتبال باشگاهی عربستان را نیز دارد انجام داده اند و اگر اتفاق خاصی نیفتد احتمالا تا روز سه شنبه سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت رسما معرفی خواهد شد و گزینه منتخب استقلالی ها تا پایان هفته به تهران سفر خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *