آخرین مطالب

همکاران

رکوردشکنی مودریچ در شب نارضایتی دالیچ

تیم ملی فوتبال کرواسی شنبه شب در چارچوب هفته سوم لیگ ملت های یوفا میزبان اسکاتلند بود و در پایان با نتیجه 2 بر یک میهمان خود را شکست داد.

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی پیروزی مقابل اسکاتلند در لیگ ملت ها را مهم دانست و گفت: از پیروزی خوشحالم اما اصلا از سبک بازی تیمم راضی نیستم. همانطور که گفتم نکته اصلی کسب سه امتیاز بود و خوشبختانه به این مهم دست یافتیم. متأسفانه در بسیاری از دقایق بازی قاطعیت نداریم. این کرواسی نبود که قبلا دیده بودیم. در مسابقات بعدی باید با انرژی بیشتری بازی کنیم.

دالیچ اضافه کرد: در نهایت ما بردیم و این مهمترین چیز است اما باید کیفیت بازی بهتر شود. مقابل پرتغال و لهستان بهتر از امروز بازی کردیم. باید به سطح قبلی برگردیم.

رکورد شکستن کاپیتان

لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید و کرواسی در دیدار مقابل اسکاتلند به میدان رفت و اکنون از نظر تعداد بازی ملی در بین فوتبالیست های اروپایی در رده دوم قرار دارد. این هافبک 39 ساله 181 بازی ملی دارد و با عبور از سرخیو راموس به رتبه دوم رده بندی بازیکنان دارای بیشترین بازی ملی در بین بازیکنان اروپایی رسید. تنها کریستیانو رونالدو از پرتغال با 215 بازی ملی بالاتر از مودریچ است. مودریچ در رتبه هشتم رنکینگ جهانی قرار دارد. حسن الحیدوس (قطر) و احمد مبارک (عمان) با 183 بازی برای تیم های ملی کشورشان در رده های ششم و هفتم قرار دارند و موریک به زودی می تواند به رکورد آنها برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *