آخرین مطالب

همکاران

طرح فروش سوزوکی جیمنی ۵ درب

به گزارش بازار، این طرح از ساعت 8 صبح امروز (یکشنبه 31 مهر) آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه 5 مهرماه ادامه خواهد داشت.

جزئیات فروش:

قوانین و مقررات ثبت نام:

2.jpg

مدارک مورد نیاز هنگام مراجعه به آژانس:

3.jpg

نگاهی به مشخصات فنی سوزوکی جیمنی:

سوزوکی جیمنی از موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند که 101 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. قدرت تولیدی این موتور از طریق گیربکس 4 سرعته اتوماتیک AT و سیستم انتقال قدرت پاره وقت 4WD به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود. در سیستم 4WD پاره وقت، نیرو به صورت پیش فرض به چرخ های عقب منتقل می شود. اما راننده می تواند با کمک های سبک و سنگین با استفاده از دنده کمکی نیرو را به هر چهار چرخ منتقل کند. همچنین قفل دیفرانسیل LSD برای کمک به عبور از جاده های سخت و لغزنده در محورهای جلو و عقب سیستم انتقال قدرت این خودرو در نظر گرفته شده است.

آپشن ها و امکانات سوزوکی جیمنی:

سوزوکی جیمنی یک خودروی آفرود ژاپنی اقتصادی و ارزان است. با این حال این خودرو امکانات راحتی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد; شیشه های برقی، آینه های جانبی برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، کروز کنترل، سیستم شستشوی چراغ های جلو، چراغ های مه شکن جلو و عقب، صندلی های جلو با تنظیم دستی و سیستم کنترل فشار باد لاستیک لیست TPMS ویژگی های این خودروی محبوب ژاپنی.

سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی HHC و سیستم کنترل استارت در سربالایی HDC نیز لیستی از ویژگی‌های کمک رانندگی سوزوکی جیمنی را تشکیل می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *