شرایط دریافت وام بدون ضامن ۵۰ میلیون تومانی

متقاضیانی که دارای میانگین مانده حساب حداقل دو ماهه باشند می توانند از بانک سینا وام 50 میلیون تومانی با سود 23 درصد دریافت کنند.

به گزارش تجارت نیوز، بانک سینا در طرح لیلیوم شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این وام با نرخ سود 23 درصد در اختیار مشتریان قرار می گیرد. دریافت کنندگان این وام نیازی به ضامن ندارند اما این تسهیلات بر اساس اعتبارسنجی به مشتریانی که حداقل دو ماه در این بانک حساب دارند پرداخت می شود. همچنین متقاضیان موظفند حداکثر ظرف مدت 36 ماه نسبت به تسویه وام دریافتی اقدام کنند.

مراحل ثبت نام و پرداخت وام 50 میلیونی بانک سینا به صورت حضوری انجام می شود و متقاضیان می توانند از طریق اپلیکیشن سیبانک نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

مشخصات وام 50 میلیون تومانی بانک سینا

متقاضیان وام لیلیوم بانک سینا برای دریافت این وام نیاز به سپرده گذاری متوسط ​​بین دو تا شش ماه دارند. این تسهیلات بر اساس تاییدیه بانک مرکزی به متقاضیان تعلق می گیرد. اعتبارسنجی بانک مرکزی بر اساس رتبه های B، A، C است و سقف وام برای افراد دارای رتبه A 50 میلیون تومان و برای رتبه های B و C به ترتیب 20 میلیون و 10 میلیون تومان است.

ضمناً این وام با نسبت تسهیلات حداقل 150 درصد و حداکثر 178 درصد در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می گیرد. مدت بازپرداخت لیلیوم حداقل 12 و حداکثر 36 ماه می باشد.

اطلاعات کامل وام بانک لیلیوم سینا شامل مدت سپرده گذاری و سایر تسهیلات و ضرایب بازپرداخت در جدول زیر نمایش داده شده است.

دوره سپرده (ماه) دوره بازپرداخت (ماه) ضریب تسهیلات

۲ ۱۲ 150%

3159%

۴ ۲۴ 166%

5 3 172%

۶ ۳۶ 178%

شرایط بازپرداخت لیلیوم بانک سینا چیست؟

متقاضیانی که وام 50 میلیونی لیلیوم با سود 23 درصد و بازپرداخت حداکثر 36 ماهه از بانک سینا دریافت کرده اند، ملزم به پرداخت اقساط ماهیانه یک میلیون و 935 هزار تومان هستند. به این ترتیب مجموع بازپرداخت اصل و سود وام در زمان سررسید به 69 میلیون و 777 هزار تومان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *