آخرین مطالب

همکاران

وام قرض الحسنه 140 میلیون تومانی به یارانه بگیران

مرکز اصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورزنه گفت: این طرح با هدف رفع مشکلات اشتغال ناشی از بی آبی و خشکسالی چندین ساله در این منطقه اجرا می شود.

محمد حیدری با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای پروژه نیروگاه خورشیدی افزود: از ابتدای سال تاکنون 320 متقاضی واجد شرایط حمایت شناسایی شده اند که از این تعداد برای راه اندازی 155 پروژه پنل خورشیدی قرض الحسنه. تسهیلات با بیش از 21 میلیارد و 700 میلیون تومان تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی هر پروژه نیروگاه خورشیدی بیش از 140 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت می شود، گفت: راه اندازی این طرح با همکاری اداره برق، مراکز خیریه، بسیج است. محلات و بانک های عامل با هدف کمک به ایجاد اشتغال. این به طور منظم برای مشتریان حمایت شده انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: 2 هزار و 257 میلیارد ریال مستمری و هزینه درمانی به بیماران سالمند تحت پوشش این نهاد حمایتی در نیمه نخست امسال پرداخت شد.

مجید الهیراد اظهار داشت: از این اعتبار 2 هزار و 230 میلیارد ریال در قالب مستمری به بیماران سالمند و 27 میلیارد ریال نیز برای درمان بیماران زیر پوشش پرداخت شد.

به گفته وی، هر خانواده سالمند دو نفره تحت پوشش این نهاد حمایتی ماهانه 14 میلیون و 200 هزار ریال مستمری دریافت می کند.

الهیراد بیان کرد: 31 هزار و 86 سالمند شهری و روستایی این استان تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند و از حقوق بازنشستگی، دریافت خدمات درمانی و سایر خدمات بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: سالمندان در گروه سنی 60 سال به بالا هستند که از این تعداد 9112 نفر در نقاط شهری و 21 هزار و 976 نفر در مناطق روستایی ساکن هستند.

الهیراد تصریح کرد: 15 هزار و 403 زن و 15 هزار و 683 مرد در بین سالمندان تحت پوشش هستند که از این تعداد 20 هزار و 190 نفر 60 تا 74 سال، 10 هزار و 261 نفر 75 تا 90 سال و 635 نفر بالای 90 سال هستند. قدیمی

وی گفت: خدمات بستری، خدمات پاراکلینیک، دارو و تجهیزات، فرانشیز و جبران مابه التفاوت خدمات بیمه ای از جمله حمایت های کمیته امداد سالمندان است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: تامین مایحتاج زندگی سالمندان، خدمات مددکاری موردی، لوازم خانگی، پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن به مستاجران، شش میلیون ریال به ازای هر خانوار مستاجر در ماه، از دیگر خدمات این نهاد حمایتی از سالمندان است.

وی بیان کرد: 80 تا 100 درصد هزینه های درمان بیماران سالمندی که زمین گیر هستند توسط این سازمان حمایتی پرداخت می شود.

الهیراد ادامه داد: از 31 هزار و 86 سالمند 600 نفر مبتلا به بستری نیاز به سرپناه دارند و در نیمه نخست امسال پنج میلیارد و 600 میلیون ریال برای نگهداری از سالمندان بستری بیماران بالای 60 سال پرداخت شده است. نیاز به سرپناه

وی بیان کرد: پرداخت کمک خرید تجهیزات یا کالا برای سالمندان از جمله تجهیزات پزشکی شامل تخت، تشک موجدار، اکسیژن ساز و پرداخت کمک خرید سمعک، عینک، دندان مصنوعی نیز از دیگر خدمات می باشد. این سازمان حمایتی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تامین حداقل نیازهای اولیه سالمندان نیازمند را یکی از سیاست های این نهاد دانست و افزود: فراهم آوردن امکان تداوم حضور سالمندان در سطح شهر. جامعه و تاکید بر حفظ جایگاه و جایگاه سالمندان در خانواده محور برنامه های کمیته امداد در حوزه سالمندان است. .

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردستان از افزایش 34 درصدی کمک های مردمی به این نهاد خبر داد.

محمدجواد شفیعی اردستانی گفت: امسال در جشنواره عاطفه ها 1000 بسته لوازم التحریر با میانگین هر بسته 400 هزار تومان توزیع شده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان طرح پاسخگوی نیاز دانش آموزان باشیم. “

وی با بیان اینکه بیش از 800 دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: امسال جشنواره عاطفه در بیش از 80 مدرسه شهرستان اردستان برگزار می شود و کمک های جمع آوری شده در مدارس توسط مدیران به سرعت در دسترس قرار می گیرد. خانواده های مدارس همسایه یا مجاور. دانش آموز نیازمند دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردستان با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال مردم نیکوکار این شهرستان 71 میلیارد ریال به این نهاد کمک کردند، گفت: مجموع کمک های مشترکین خیریه در شش ماهه امسال 607 میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته 607 میلیون تومان پیش از این 17 درصد رشد داشته است.

شفیعی با اشاره به اینکه در حال حاضر 2000 حامی این شهرستان از 372 کودک ایتام و بی سرپرست حمایت می کنند، خاطرنشان کرد: در شش ماهه امسال حامیان 2 میلیارد تومان به ایتام و ایتام کمک کرده اند که در مقایسه با ایتام 58 درصد افزایش داشته است. به سال گذشته بوده است

وی گفت: امسال یک هزار و 100 بسته لوازم التحریر از سوی مراکز امدادی و نیکوکاری به دانش آموزان تحت حمایت اهدا شده که نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال با کمک خیرین 28 جهیزیه و 70 دستگاه اقلام ضروری زندگی بین نیازمندان و نیازمندان توزیع شد. توزیع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *