حرف آخر AFC درباره بازی استقلال

در چند روز گذشته صحبت های زیادی درباره میزبانی ایران در رقابت های بین المللی و به ویژه باشگاهی مطرح شد و روز گذشته روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد که النصر درخواست خود را برای تغییر محل بازی با استقلال ارائه کرده است. به کنفدراسیون فوتبال آسیا

البته پیش از آن نیز امتناع موهن باگان از سفر به ایران توجه بیشتری را به این موضوع جلب کرد. این در حالی است که در نهایت دیدار تراکتورسازی و موهن باغان با تصمیم سرپرست کنفدراسیون فوتبال آسیا و یک روز مانده به برگزاری مسابقه لغو شد و باشگاه تراکتورسازی نیز مدعی است با توجه به شرایط میزبانی و آمادگی ایران، نتیجه این مسابقه باید 3-0 اعلام شود. .

البته روز گذشته باشگاه النصر در گفت و گوی رسمی با روزنامه عربستانی اعلام کرد که در حال حاضر در حال رصد و خنثی کردن انتقال بازی با استقلال به زمین است اما الریاضیه گزارش داد که این درخواست به AFC ارائه شده است. .

در اولین واکنش کنفدراسیون آسیا، داتو ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گوی اختصاصی با الریاضیه گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال حاضر روی همه احتمالات مربوط به شرایط ایران کار می کند. ما تصمیم نهایی را نگرفته ایم و هیچ چیز دیگری وجود ندارد. همه گزینه ها روی میز است، از جمله انتقال مسابقات به استادیوم های بی طرف.

تیم ملی ایران هفته آینده در مشهد مقدس میزبان قطر است و سپس استقلال یکم آبان به مصاف السد می رود و پرسپولیس در روز ۲۳ آبان به مصاف الغرافه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *