آخرین مطالب

همکاران

وام فوری 150 میلیونی با سود 4 درصدی

دریافت وام فوری بدون ضامن؛ شگرد متهم برای کلاهبرداری از مردم

امیرحسین سلیمانی امروز ۲۱ مهرماه در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت بانوی جوان مبنی بر کلاهبرداری از وی به بهانه دریافت وام فوری بدون ضامن، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد که در یکی از کانال های تلگرامی با آگهی دریافت وام از فردی ناشناس آشنا شده و بی اطلاع از نیت شوم این مجرم به وی برای دریافت وام اعتماد کرده است. مبلغ 500 میلیون ریال طی چند مرحله به حساب ایشان واریز کردم و پس از واریز وجه دیگر مسئولیتی در قبال من نداشت.

رئیس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: کارشناسان تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و روش های ویژه پلیسی متهم را در یکی از محله های شیراز شناسایی و وی را دستگیر کردند.

سلیمانی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم با همین شگرد از 3 شهروند شیرازی دیگر در مجموع 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

این افسر انتظامی بیان کرد: با اغفال مالباختگان به بهانه دریافت وام بدون سپرده و در کمترین زمان ممکن از مالباختگان خود به عنوان پیش پرداخت یا کار اداری پول می گرفت و مبالغ جمع آوری شده را در کارت های اجاره به گردش در می آورد تا محل خروج وی باشد. آثار او خودت را پنهان نگه دار

وی در خصوص ورود به عصر دیجیتال به شهروندان توصیه کرد در مواجهه با پیشنهادهای دریافتی در فضای مجازی دقت لازم را داشته باشند و لازم به یادآوری است که درخواست وام توسط بانک های عامل انجام می شود و همچنین کاربران باید از مدارک هویتی خود محافظت کنند. مجرمان با اهداف کلاهبرداری و پولشویی را مسدود کنید.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه اقدام مجرمانه در فضای مجازی می توانند با پلیس فتای به نشانی www.fata.gov.ir (اداره ارتباطات) عمومی تماس بگیرند. ) یا از طریق شماره تماس 096380 با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *