اعتراف سیمونه اینزاگی پس از درخشش مهدی طارمی

اینتر در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا توانست با درخشش ستاره ایرانی خود قاطعانه به پیروزی برسد. نراتزوری که در خانه میزبان ستاره سرخ بلگراد بود، در نهایت با 4 گل به پیروزی رسید. مهدی طارمی در این بازی دو پاس گل داد و یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، سیمونه اینزاگی در نشست خبری پس از بازی گفت: بازیکنان عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با تمرکز کامل به خصوص در خط دفاعی بازی کردند و کنترل توپ و زمین را در دست گرفتیم و حریف را شکستیم. دفاع با گل زیبای هاکان.

وی ادامه داد: به جز دو ضد حمله ستاره سرخ، زمانی که می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم، کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و توانستیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم. بعد از بازی مقابل منچسترسیتی به این پیروزی نیاز داشتیم. این راه را باید با قدرت ادامه داد. عملکردی که از بازیکنان انتظار داشتم را در زمین دیدم و کاملا راضی هستم.

اینزاقی به تمجید از طارمی پرداخت و گفت: قبل از بازی هم گفتم مهدی طارمی و آرناتوویچ در تمرینات خیلی خوب هستند. من بازی به بازی تصمیم می‌گیرم و می‌خواهم اینتر موفق شود. هم طارمی و هم آرناتوویچ از فرصتی که داشتند نهایت استفاده را کردند و این فرصت طلبی برای مربی بسیار خوشایند است. آرناوتوویچ و طارمی بازیکنانی هستند که من واقعاً می‌خواستم و تأثیر زیادی روی تیم گذاشته‌اند.

سرمربی اینتر در پایان گفت: می دانستیم حریف بازی دفاعی و بسته را در دستور کار خود قرار می دهد. برای عبور از عمق دفاع حریف به بازیکنی مثل زیلنسکی نیاز داشتیم. بازی خوبی انجام دادیم و با شایستگی سه امتیاز را گرفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *