آخرین مطالب

همکاران

ثبتنام وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیونی با سود صفر

وام 400 میلیون تومانی بانک رسالت به متقاضیانی اعطا می شود که میانگین حساب سه تا شش ماهه در این بانک داشته باشند. جزئیات بیشتر در مورد این وام را در زیر بخوانید.

به گزارش تجارت نیوز، در سال 1403 بانک قرض الحسنه رسالت تا سقف 400 میلیون تومان به سپرده گذارانی که دارای میانگین حساب مناسب هستند پرداخت می کند. نرخ سود این وام صفر است اما بانک رسالت دو درصد کارمزد می گیرد.

مشخصات وام بانک رسالت

متقاضیان دریافت وام از بانک رسالت ابتدا باید نسبت به افتتاح سپرده قرض الحسنه در این بانک اقدام نمایند. مدت خواب این ودیعه حداقل سه ماه و حداکثر 6 ماه می باشد و این سپرده مسدود نخواهد شد.

افراد واجد شرایط می توانند تا سقف 100 درصد مبلغ سپرده را برای 6 ماه سپرده دریافت کنند و از این بانک وام با سررسید 12 ماهه دریافت کنند. همچنین به ازای هر ماه که سپرده افزایش می یابد، دو قسط به مدت بازپرداخت اضافه می شود.

همچنین حداکثر مدت بازپرداخت این وام 60 ماهه با نرخ 20 درصد میانگین حساب می باشد. حداکثر زمان بازپرداخت این وام برای 40، 60، 80 و 100 درصد معدل به ترتیب 48 ماه، 36 ماه، 24 ماه و 12 ماه است.

متقاضیانی که موفق به دریافت وام 400 میلیون تومانی از بانک رسالت با کارمزد دو درصد و بازپرداخت 60 ماهه می شوند، ملزم به پرداخت ماهانه هفت میلیون و 272 هزار تومان به بانک هستند. به این ترتیب کل مبلغ پرداختی وام گیرنده به بانک رسالت در پایان دوره بازپرداخت به 424 میلیون تومان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *