دوست داریم زودتر رای صادر شود!

وی در ادامه اظهار داشت: اینکه بخواهم مدام صحبت کنم درست نیست. حوصله نوشتن هر روز یک مقاله جدید را ندارم. دیروز صحبتم را کامل انجام دادم.

سلیمانی در پاسخ به اینکه آیا اتفاق جدیدی در این پرونده افتاده است، گفت: مثل قبل است و اتفاق جدیدی نیفتاده است. کمیته انضباطی هم اظهارات ما را گرفت و قرار است تصمیم بگیرد یا جلسه ای برگزار کند. همه چیز در اختیار کمیته انضباطی است.

وی در پاسخ به اینکه آیا وکیل باشگاه پرسپولیس هم در این جلسه حضور داشت، گفت: خیر فعلاً اظهارات ما را برای بررسی گرفت. در صورت نیاز به تشکیل جلسه، باشگاه پرسپولیس نیز همه را برای حضور در جلسه فرا خواهد خواند.

سلیمانی گفت: ما هم نمی دانیم. الان در کمیته بودم و پرسیدم و گفتم اگر حکمی صادر شده ما هم بدانیم اما گفتند هنوز تصمیمی گرفته نشده است. ما هم دوست داریم زودتر صادر شود.

وی در خصوص طولانی شدن حکم گفت: راستش خیلی طولانی نشده است. روند پرونده ها در کمیته تعیین وضعیت به همین صورت است. من خودم موکلی دارم که از فروردین شکایت کرده و هنوز حکم صادر نشده است. عده ای می گویند طولانی شده اما این درست نیست اما من به شخصه دوست دارم حکم صادر شود.

وکیل بیرانوند در پاسخ به اینکه آیا منظورش رضا درویش است، گفت: نه، من موضعی در مقابل آقای درویش ندارم. پرونده است و من به عنوان وکیل در پرونده حضور دارم و به وظیفه قانونی خود دفاع و انجام می دهم. آقای درویش همیشه به من لطف داشته و مشکلی نداریم. این یک پرونده حقوقی است و ما یا می بریم یا می بازیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی وی از زمان رای گیری چیست، گفت: واقعا نمی دانم.

سلیمانی در پاسخ به اینکه چقدر برای پیروز شدن در پرونده به خود فرصت می دهد، گفت: قضیه تصادفی نیست. بالاخره آقای بیرانوند در فسخ یک سری دلایل قانونی داشت و فسخ کرد. در نهایت فدراسیون تصمیم می گیرد که حق با کیست.

وی در پایان با بیان اینکه چند هفته پیش اعلام شد این تصمیم صادر شده اما اعلام نشده است، گفت: اینها گمانه زنی بود. اگر چنین بود، ما هم آن را می دیدیم. ما هم می خواستیم صادر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *