رشد ۵ درصدی تحویل محصولات گروه سایپا/ رشد ۳۵ درصدی میزان فروش گروه سایپا

به گزارش بازار به نقل از سایپان نیوز، گروه خودروسازی سایپا با وجود مشکلاتی که در فرآیند تولید وجود داشت توانست رشد خوبی را در زمینه تحویل و فروش خودرو به متقاضیان ثبت کند. بر این اساس این گروه صنعتی از ابتدای سال جاری تا 16 مهرماه 223 دستگاه خودرو به مشتریان تحویل داده است در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این تعداد 214 هزار دستگاه بوده است. بنابراین رشد 5 درصدی در این زمینه حاصل شده است.

همچنین لازم به ذکر است فروش گروه سایپا در بازه زمانی مذکور رشد 35 درصدی را تجربه کرد به طوری که از ابتدای سال 1402 تا 16 مهرماه سال گذشته مجموع فروش گروه خودروسازی سایپا 63 دستگاه و در همین مدت بود. در دوره امسال 86 تلاش انجام شده است.

یکی دیگر از موفقیت های ثبت شده در حوزه فروش گروه خودروسازی سایپا کاهش تعهدات معوق است. در ابتدای سال جاری میزان تعهدات معوقه گروه 45 هزار دستگاه بوده و آخرین آمار تا 9 شهریور ماه سال جاری نشان می دهد که میزان تعهدات معوقه به 15 هزار دستگاه رسیده است. بنابراین 66.6 درصد پیشرفت در این زمینه حاصل شده است.

تلاش گروه سایپا بر این است که خودروهای ثبت نامی را طبق قرارداد به مشتریان محترم تحویل دهد و همچنین تعهدات معوقه را در مدت زمان کوتاهی به صفر برساند. بر این اساس گروه سایپا به تمامی مشتریانی که خودروهایشان با تاخیر مواجه شده است پرداخت خواهد کرد. او عذرخواهی می کند.

اقدام دیگری که گروه سایپا با مساعدت و همکاری سازمان ملی استاندارد برای تقاضا و رفاه حال مشتریان انجام داده است، اخذ مجوز شماره گذاری مجدد محصولات کار است.

با تعاملی که بین گروه خودروسازی سایپا، سازمان های استاندارد ملی، محیط زیست و راهداری صورت گرفت، فروش محصولات کار از 18 مهرماه آغاز می شود. لذا گروه سایپا از همکاری سازمان های مذکور و سایر مجموعه هایی که در این راستا حمایت های لازم را انجام دادند تقدیر و تشکر می نماید.

شاخص دیگری که نشان از بهبود شرایط تولید و فروش خودرو در گروه خودروسازی سایپا دارد، «زمان پارک خودرو» است. مدت زمان تردد خودرو در پارکینگ های گروه سایپا (از زمان آماده فروش تا تحویل به مشتریان) در سال گذشته 25 روز بوده است. این عدد در سال جاری علیرغم اینکه زمان فرآیند گواهی اسقاط به شاخص اضافه شده است، زمان ماندگاری در پارکینگ ها به 15.72 روز رسیده است.

بر اساس گزارش عملکرد مذکور، گروه خودروسازی سایپا در تلاش است تا با برنامه ریزی های توسعه ای و برنامه ریزی منسجم و دقیق در تولید، با ارتقای کیفیت و تنوع محصولات خود، شرایطی را فراهم کند تا عرضه محصولات این گروه صنعتی افزایش یابد و مردم بتوانند صاحب شوند. خودروهایی با شرایط مناسب تر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *