آخرین مطالب

همکاران

افزایش کاغذی قیمت ها در بازار خودرو

سعید موتمانی کارشناس بازار خودرو در گفت و گو با خبرنگار اختاز آنلاین گفت: نوسانات ارزی روز گذشته تحت تاثیر شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بر بازار خودرو تاثیر گذاشت و قیمت ها را افزایش داد. حدود دو درصد

موتمانی افزود: در بین خودروهایی که فاکتور ندارند اما مشتری دارند و تقاضا برای آنها زیاد است، قیمت افزایش یافت و برخی خودروها تفاوت قیمتی نداشتند.

وی ادامه داد: روز گذشته قیمت خودرو دانا که 975 تا 980 میلیون تومان بود با 20 میلیون تومان افزایش به بالای یک میلیارد تومان رسید. 207 اتوماتیک و تارا 10 میلیون تومان گران شد. در محصولات سایپا قیمت ساینا و کوییک آر 5 میلیون تومان و کوییک اتوماتیک حدود 10 میلیون تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه امروز بازار نسبت به دیروز کمی آرامتر است، گفت: البته روی کاغذ قیمت ها بالا رفته و قیمت های اعلام شده از سوی فروشندگان بالاست، اما خرید و فروش ضعیف است و بازدیدکننده ای هم ندارد. بازار

این کارشناس بازار خودرو گفت: وقتی کالایی تبدیل به سرمایه می شود، اخبار مثبت و منفی و نوسانات ارزی روی آن تاثیر می گذارد. اگرچه خریدار وجود ندارد اما قیمت های اعلام شده بالاست به طوری که در چند ماه اخیر چنین وضعیتی حاکم شده و قیمت ها بین 5 تا 10 میلیون رشد کرده و دوباره به جای خود باز می گردند. اگر دلار به کانال پایین تری بازگردد، قیمت خودرو دوباره کاهش می یابد.

اقتصاد آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *