تغییر هویت بصری گروه آرین، با تعریف اهداف و چشم‌اندازی جدید

به گزارش بازار، اکنون آرین هماهنگ با گامی نو در جهت هم افزایی و هماهنگی درونی، هویت بصری خود را به عنوان جلوه ای بیرونی از این تغییرات تجدید و بازطراحی کرده است.

در این تجدید، ارتباط با عنصر اصلی (لوگوی قدیمی) حفظ شده و در عین حال رنگ‌ها و عناصر بصری جدیدی که نمایانگر وحدت در تنوع صنایع هستند، با هدف انعکاس تعهد آرین به آن انتخاب شده است. نوآوری و تداوم

تاریخچه گروه آریان: گروه آریان پس از تاسیس در سال 2019 و امضای قرارداد همکاری رسمی با میتسوبیشی ژاپن، فعالیت خود را در زمینه واردات خودروهای سواری آغاز کرد. اما فعالیت این گروه تنها در این زمینه محدود نشد و پس از مدت کوتاهی بخش های دیگری از جمله خودروهای تجاری، لاستیک و همچنین ماشین آلات سنگین را به سبد فعالیت خود اضافه کرد و با در اختیار گرفتن سایت تولید خمین، وارد عرصه تولید نیز شد.

در هویت بصری جدید، رنگ سبز برای خودروهای سواری، آبی برای وسایل نقلیه تجاری، زرد برای لاستیک ها و نارنجی برای ماشین آلات سنگین استفاده می شود.

در حال حاضر گروه آرین یک هلدینگ متشکل از چندین بخش است که از جمله آنها می توان به حمل و نقل، توزیع، قطعات یدکی و انرژی، علاوه بر چهار بخش قبلی اشاره کرد. گروه آرین اخیراً از نظر تمایز و سهم بازار یکی از شرکت های پیشرو بوده و بیش از 1500 متخصص به طور مستقیم در این گروه مشغول به فعالیت هستند. این گروه مشتاقانه به دنبال توسعه فعالیت های خود در بخش های مذکور بوده و خستگی ناپذیر را سرمشق تعالی قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *