قتل بازیکن راگبی به دست خواننده رپ

در ساعت 7:40 بعد از ظهر روز دوشنبه به وقت محلی، پلیس سیدنی به یک حمله مرگبار در خارج از رستورانی در خیابان ماریک ویل سیدنی پاسخ داد.

پلیس بلافاصله در محل جنایت حاضر شد. تحقیقات اولیه نشان داد که جیکوب تامر اسپنس، رپر استرالیایی 31 ساله، پس از چاقو زدن به بازیکن محبوب لیگ راگبی، سیتالاکی فیلیهیاکاوا، 32 ساله، از صحنه گریخت.

این حمله زمانی رخ داد که خانواده سیتالکی در حال صرف غذا در رستوران بودند.

به گفته یکی از شاهدان یعقوب، وی سیتالکی را که در حال غذا خوردن بود به بیرون از رستوران کشاند و پس از مکالمه کوتاهی ناگهان به او حمله کرد و با ضربات چاقو از محل متواری شد.

بررسی ها نشان می دهد که جیکوب با نقشه ای از پیش تعیین شده به رستوران رفته و سیتالکی را تعقیب کرده است. و با ترفندی او را از رستوران بیرون کشید و با حمله با چاقو او را کشت. بازیکن راگبی در صحنه جنایت جان باخت.

ماموران تحقیقات گسترده ای را برای این خواننده رپ دریل آغاز کردند و بلافاصله به خانه وی در فاصله 100 متری رستوران یورش بردند و در بازرسی از منزل وی لباس های آغشته به خون و گوشی وی را کشف و ضبط کردند.

پلیس تلاش های خود را برای دستگیری او آغاز کرد و دو روز بعد در ساعت 5:40 صبح به وقت محلی، خواننده رپ را در مخفیگاهش در خیابان بن در کنکورد دستگیر کرد.

بر اساس تحقیقات پلیس، این اقدام مرگبار به دلیل اختلافات شخصی بین این دو صورت گرفته است. تحقیقات برای مشخص شدن زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.

قرار است یعقوب به زودی در دادگاه محاکمه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *