اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال The Rings of Power منتشر شد

با نزدیک شدن به پایان فصل دوم سریال حلقه های قدرت، سوالاتی در مورد آینده این سریال مطرح شده است. اخیرا اسماعیل کروز کوردووا بازیگر نقش آروندیر در مصاحبه با ورایتی درباره فصل سوم این سریال گفته است:

تا جایی که من می دانم فصل سوم را خواهیم ساخت. با اینکه علاقه زیادی به دیدن فیلمنامه دارم، هنوز آن را ندیده ام، اما مطمئنم که فصل سوم آن را خواهیم ساخت.

در نوامبر 2017، آمازون حقوق یک سریال پنج فصلی را به ارزش حداقل یک میلیارد دلار از بنیاد تالکین خریداری کرد و آن را به گران ترین سریال تاریخ تبدیل کرد. فصل اول سریال The Rings of Power در سال 2022 پخش شد و به سرعت به پربیننده ترین سریال آمازون پرایم تبدیل شد، فصل دوم نیز پخش آن از سال 2024 آغاز شده است.

اگرچه در فصل دوم بینندگان سریال کاهش یافته است، اما طبق گزارش ها پیش تولید فصل سوم آن چند ماهی است که آغاز شده است. در حالی که آمازون به طور رسمی ساخت فصل سوم را تایید نکرده است، به نظر می رسد این شرکت از تعداد بینندگان فصل دوم راضی بوده و برنامه خود را برای پنج فصل ادامه می دهد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل سوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر نشده است و طرفداران این دنیا باید مدت بیشتری منتظر بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *