عکس های همه بازیگران سریال طوبی کنار زن و فرزندان واقعی شان

به بهانه پخش سریال طوبی که زندگی پر فراز و نشیب زنی مانند سریال تایشه و پس از باران را به تصویر می کشد، عکس هایی از بازیگران سریال طوبی در کنار همسر و فرزندانشان را منتشر کرده ایم.

امین زنگدانی

امین زنگدانی بازیگر سریال طوبی که با ایفای نقش در سریال هایی چون معصومیت الرصاده، مختارنامه تا صبح همه چیز آنجاست، پرستاران و… در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا کرد، با الیکا عبدالرزاقی ازدواج کرده است. ، بازیگر زن سینما و تلویزیون سال. این زوج در سال 2012 ازدواج کردند.

قربون شبنم

بازیگران سریال توبی

شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ با امین شکری مجری صداپیشگی سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. شبنم قربانی و همسرش دارای دو فرزند یک دختر و یک پسر هستند.

فرهاد آئیش

بازیگران سریال توبی

فرهاد حشمتی اقدامی با نام هنری «فرهاد آئیش» متاهل است و سال ها پیش با مائده طهماسبی بازیگر، کارگردان تئاتر و تهیه کننده ازدواج کرد. مائده طهماسبی و فرهاد آئیش فرزندی ندارند، مائده طهماسبی خاله مهسا طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون است.

برقکار هومان

بازیگران سریال توبی

هومن برک نورد که این روزها در سریال طوبی بازی می کند و لاغری و کاهش وزنش مشهود است سال ها پیش ازدواج کرد اما فرزندی ندارد. در مورد همسر هومان برک نورد اطلاعات زیادی در دست نیست.

رامین بلند شد

بازیگران سریال توبی

رامین راستاد بازیگر نقش سهراب در سریال داریوش که در سریال طوبی ایفای نقش می کرد چندین سال پیش ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام صدف و یک پسر به نام ارشک است.

شکل بیضی

بازیگران سریال توبی

سودابه بیضایی بازیگر نقش آنیا، زن متمول و قدرتمند عراقی در سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی مجرد است و زن و فرزندی ندارد. ازدواج و بچه دار شدن را کار شیرین و خوبی می داند اما به دلیل مشغله کاری هنوز ازدواج نکرده است.

مهدی سلوکی

بازیگران سریال توبی

مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد در سریال ستایش که این روزها در کنار سعید سلطانی در سریال طوبی ایفای نقش می کند چند سالی به جرگه متأهلین پیوست و در دسامبر 2013 در سن 32 سالگی ازدواج کرد. ازدواج موفق و دوست داشتنی او در برنامه تلویزیونی فرمول یک و همسرش را بهترین دوست و همراه خود در زندگی نامید. این زوج فرزندی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *