وام ۹۰۰ میلیونی با کارمزد ۸ درصد برای خریداران تاکسی‌ برقی

شادی مالکی در خصوص آخرین وضعیت ارائه تسهیلات به خریداران تاکسی برقی گفت: قیمت خودروهای برقی حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان است که پرداخت این مبلغ برای رانندگان بسیار سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: این رانندگان جزو اولین کسانی بودند که در طرح برقی سازی ناوگان حمل و نقل شرکت کردند و انتظارشان این است که بخشی از مبلغ این خودروها طبق ماده 12 به عنوان کمک بلاعوض لحاظ شود. امیدواریم با کمک دولت چهاردهم این اتفاق مهم رقم بخورد.

ملکی افزود: 300 میلیون تومان تسهیلات توسط شهرداری و 600 میلیون تومان توسط خودروساز با کارمزد 8 درصد ارائه شد و میزان اقساط آن نیز حدود 17 میلیون تومان است که در مجموع 900 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که این مبلغ در نظر گرفته شده است. شرایط بسیار خوبی را برای خرید این خودرو فراهم می کند. خودروهای ارائه شده

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد: اعتراض جمعی رانندگان تاکسی در هفته جاری نیز درباره ماده 12 و کمک های دولتی بود.

وی در خصوص درخواست خریداران برای بازگرداندن خودروهای خود گفت: شرکت خودروسازی تاکنون بازگرداندن این خودروها را نپذیرفته است اما اعلام کرده اند کسانی که قصد بازگشت تاکسی خود را دارند پای میز مذاکره با شرکت خودروسازی بنشینند. .

ملکی افزود: موضوع اصلی این است که قرارداد بین خریداران و شرکت خودروسازی است و شهرداری تهران فقط در خصوص ورود این خودروها به ناوگان تاکسیرانی تفاهم نامه امضا کرده است.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *