رشد فروش داخلی و صادراتی نفت سپاهان در ۵ ماه نخست امسال| صادرات از۵.۵ هزار میلیارد گذر کرد

بازار؛ گروه آب و انرژی: شرکت نفت سپاهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن پایه و فرآورده های روان کننده در ایران و خاورمیانه است که نقش مهمی در تامین نیاز داخلی روغن موتور و سایر محصولات صنعت روانکار دارد.

تحلیل آمار کدال نشان می دهد که مجموع فروش داخلی و فروش صادراتی شرکت نفت سپاهان در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد همراه بوده است.

از ابتدای امسال تا پایان اسفند 4283 میلیارد تومان از محصولات شرکت نفت سپاهان در بازار داخلی به فروش رسیده است که نسبت به فروش 3572 میلیارد تومانی در پنج ماهه نخست سال گذشته 20 درصد رشد نشان می دهد. .

همچنین در این مدت فروش صادراتی فرآورده های نفتی سپاهان بیش از 5507 میلیارد تومان بوده که نسبت به فروش 4 میلیون و 652 هزار تومانی محصولات این شرکت در پنج ماهه نخست سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

در بین تمامی محصولات تولیدی شرکت نفت سپاهان، بیشترین رشد تولید را در روغن موتور دیزل، روغن پایه، روغن های فرآیند و پارافین شاهد هستیم.

همچنین در بین محصولات صادراتی این شرکت، صادرات روغن های صنعتی رشد چشمگیری داشته و با رشد 54 درصدی تناژ فروش و رشد 118 درصدی درآمد حاصل از صادرات این محصول مواجه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *