آخرین مطالب

همکاران

بیانیه رسمی فیفا درباره دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه

در سومین و آخرین دیدار گروه F جام جهانی فوتسال، دو تیم ایران و فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند. قبل از بازی شایعاتی مبنی بر اینکه تیم ها قصد دارند به مقام دوم برسند تا راه آسانی به مرحله حذفی داشته باشند به گوش می رسید. برنده میدانست که حریف او در مرحله یک هشتم نهایی مراکش قهرمان فعلی آفریقا و یکی از قویترین تیمهای جهان است و علاوه بر آن برزیل قهرمان پنج دوره جام جهانی فوتسال که 27 گل به ثمر رسانده است. و در سه بازی گروهی خود تنها دو گل دریافت کردند. در مرحله بعد منتظر اوست.

تیم های زیادی از اتفاقات این دیدار گلایه داشتند. به گفته سخنگوی تیم ها، فرانسه عمدا در این دیدار شکست خورد تا در قسمت مساعد جدول قرار بگیرد و از دیدار با برزیل اجتناب کند.

فدراسیون جهانی فوتبال در بیانیه خود درباره این بازی اعلام کرد: از شکایت تیم های حاضر در جام جهانی فوتسال از دیدار تیم های فرانسه و ایران در گروه F مطلع هستیم. تا زمانی که تحقیقات ما ادامه دارد، هیچ اظهارنظر دیگری داده نخواهد شد.

تیم فرانسه در گروه ششم جام جهانی فوتسال در رده دوم قرار گرفت و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تایلند می رود. ایران فردا پنجشنبه نیز به مصاف مراکش خواهد رفت. شاگردان وحید شمسایی اگر مراکش را شکست دهند در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برزیل خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *