آخرین مطالب

همکاران

اولین محموله تاکسی برقی‌های چینی به ایران رسید

ساخت ۵۰۰ اتوبوس ۱۸ متری BRT برای تهرانی‌ها

به گزارش بازار، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم رونمایی از 100 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران که در قالب یکصد و چهل و چهارمین کمپین امید و سربلندی برگزار شد، گفت. مدیریت شهری با کمک ویژه شورای ششم حمل و نقل منطقه تهران که عقب ماندگی ذاتی داشت جلو رفت. پیش از این خبری از بهسازی و نوسازی اتوبوس ها نبود. در ابتدای دوره 1800 دستگاه اتوبوس در خط داشتیم که امروز این تعداد به 2300 دستگاه رسیده است.

وی با بیان اینکه فاصله قابل توجهی با افق مطلوب مردم تهران داریم، گفت: البته تمام تلاش خود را کرده ایم تا این امر محقق شود. کار ویژه این دوره حرکت برق رسانی در تهران با شیب ملایم برای رفع نیازهای مردم بود. جمهوری اسلامی در حمل و نقل به سمت ناوگان برقی حرکت کرده است. اتفاقی که در دوره شهید رئیسی افتاد و در دوره دکتری پزشکی کارگروه ویژه ای برای این موضوع ایجاد شد.

هرمزی با تاکید بر اینکه باید به سمت برقی‌سازی در حمل‌ونقل عمومی و خودروهای شخصی حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: قرارداد 500 اتوبوس برقی نیز با تولیدکننده داخلی منعقد شده که علاوه بر 2500 اتوبوس چینی است. همچنین در روزهای آینده برای 500 دستگاه اتوبوس 18 متری BRT با شریک داخلی قرارداد منعقد خواهیم کرد.

وی بیان کرد: اضافه شدن این اتوبوس ها به پایتخت اتفاق مبارکی است که تا پایان دوره اتفاق می افتد و امیدوارم نوید روزهای خوبی برای حمل و نقل عمومی پایتخت باشد تا تردد خودروهای شخصی را تا حد زیادی تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *