واردات خودرو به بندر سیریک از امروز آغاز می‌شود

به گزارش بازار، حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و کشتیرانی شهید بهنار و شرق استان هرمزگان از آغاز واردات و ترانزیت خودرو به بندر سیریک یکی از بنادر اصلی استان هرمزگان از امروز (سه شنبه) خبر داد. ، 12 مهر) و گفت: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر توسعه منطقه مکران، زیرساخت های لازم توسط سازمان بنادر و دریانوردی فراهم شده است.

وی بندر سیریک را یکی از بنادر مهم حوزه مکران و شرق استان معرفی کرد و افزود: سازمان بنادر و دریانوردی نگاه ویژه ای به ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در مکران دارد و در این راستا توسعه خوبی صورت گرفته است. محل در بندر سیریک هم اکنون اولین محموله وسیله نقلیه ترانزیتی آماده تخلیه در این بندر است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: این رویه با درخواست مکرر شرکت های کشتیرانی و واردکنندگان خودرو برای استفاده از ظرفیت های موجود برای توسعه فعالیت های اقتصادی ایجاد شد.

محمد حسینی تختی افزایش ترانزیت کالا از بندر سیریک را از اهداف مهم این مدیریت دانست و ادامه داد: این محموله شامل 45 خودرو است که با یک کشتی شناور وارد بندر سیریک می شود و مبدأ این محموله یکی از بنادر بندر سیریک است. امارات و فردا وارد بندر سیریک می شود. و با ایجاد مراحل لازم در کمترین زمان ممکن ترخیص می شود.

این مسئول به ویژگی های مهم بندر سیریک و زیرساخت های ایجاد شده در آن اشاره و بیان کرد: این بندر در موقعیتی خاص قرار گرفته و با فاصله کمی تا بنادر عمان و امارات دارای دو رمپ فلزی 104- است. اسکله بارگیری و تخلیه متر. علاوه بر سه رمپ خدماتی، ظرفیت قابل توجهی برای پذیرش کالاهای وارداتی و صادراتی به این کشورها دارد.

وی بیان کرد: بندر سیریک با سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد ریالی سازمان بنادر و دریانوردی دارای ورودی آب چهار متری، 34 هکتار حوضچه و 51 هکتار اراضی پشت ساحلی است که ظرفیت های زیادی در زمینه صادرات دارد. واردات و ترانزیت کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *