معرفی رسمی بازیگران سریال جدید مصطفی کیایی

محسن کیایی گفت: این سریال کاملا بر اساس داستان های هزار و یک شب ساخته شده و ۲ ماه از ساخت آن باقی مانده است.

این کارگردان پس از دو سریال «همگانه» و «معصوم» به کارگردانی مصطفی کیایی، دو سال پیش ساخت «هزارویک شب» را آغاز کرد و ساخت آن همچنان ادامه دارد. سریالی که ماجراهای آن برگرفته از مجموعه داستان های این کتاب معروف و ارزشمند است.

پرویز پرستویی و حبیب رضایی پس از فیلم «همگانه» در «هزار و یک شب» با هم بازی کرده اند.

محسن کیایی درباره این سریال گفت: «هزار شب» اولین سریالی است که با مشارکت یک شرکت ایرانی و ترکیه ای ساخته شده است. داستان های هزار و یک شب در سراسر خاورمیانه شناخته شده است و مردم این منطقه داستان آن ها را می شناسند و آن ها را جذاب می دانند. اولین پروژه ای که می توان به صورت مشترک در اطراف ما، منطقه خلیج فارس و از طرف دیگر ترک ها ساخت، همین هزار و یک شب است.

به گفته کیایی، فیلمنامه این سریال را نغمه ثمینی و مصطفی کیایی نوشته اند و در آن هادیه تهرانی، پرویز پرستویی، بهرام رادان، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، محسن کیایی، حبیب رضایی، بانیپال شومون، پانته آ پناهی ها و سوگل بازی می کنند. خليق. . علاوه بر بازیگران ایرانی، چهار بازیگر خارجی نیز در آن حضور دارند.

کیایی درباره وضعیت این سریال گفت: ضبط سریال 18 ماه به طول انجامید و دو ماه دیگر به ساخت آن باقی مانده است.

15

بهرام رادان و سحر دولتشاهی پیش از «هزار و یک شب» در سه فیلم مصطفی کیایی حضور داشتند که یکی از آنها «بارکد» است.

وی درباره نحوه انتشار این مجموعه نیز توضیح داد: این مجموعه قرار است همزمان در ایران و ترکیه منتشر شود که قسمت هایی از آن در ترکیه کار شده است و امیدواریم سال آینده برای اولین بار منتشر شود.

مصطفی کیایی در سریال هزار و یک شب با ستاره هایی کار کرده است که پیش از این با آنها همکاری داشته است. او با پرویز پرستویی در فیلم «مطرب» و سریال «همگانه»، با بهرام رادان و سحر دولتشاهی در فیلم‌های «عصر یخبندان»، «بارکد» و «چهارراه استانبول» و با حدیثه تهرانی در سریال «همگانه» همکاری داشته است. “.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *