شهرام وثوقی راد رئیس خبرگزاری صدا و سیما شد

به گزارش رسانه ملی، در بخشی از متن این حکم آمده است: با توجه به میزان تعهد، تخصص و تجربه که حاصل بیش از دو دهه تلاش تخصصی در رسانه ملی است، به موجب این حکم به منصوب می شوید. «رئیس صدا و سیما» بر اساس این حکم، گسترش تور جمع‌آوری خبری در مرکز رویدادها برای تحقق اصل روایت، رصد و رصد در جریان رویدادها و تحولات خبری ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و افزایش سرعت. پاسخگویی به نیازهای خبری مخاطبان به شیوه ای نوآورانه، جذاب و مؤثر، یکی از وظایف اصلی در مرحله تثبیت روند تکاملی است قوه قضائیه و شورای اسلامی، تقویت و ارتقای بسیج مردمی، افزایش انسجام و همبستگی ملی و هم افزایی با ظرفیت های مردمی و نخبگانی با تشکیل کمیته های کارشناسی از دیگر مواردی است که باید با جدیت دنبال شود.

معاون سیاسی صداوسیما در بخشی دیگر از این حکم نوشته است: فعال سازی راهبردهای اطلاع رسانی متناسب با حوزه تمدنی ایران اسلامی، محور مقاومت و جهان اسلام، تنوع در پوشش جغرافیایی و موضوعی (اقتصادی، فرهنگی و سیاسی). ) و خلاقیت در ارائه محصولات متنوع خبری. و تولید و توزیع گزارش های تحلیلی و مستند با هدف افزایش آگاهی آحاد جامعه نیز مورد توجه قرار گیرد. برنامه ریزی برای حضور موثر و گسترده در فضای مجازی و رسانه های جدید با هدف افزایش ضریب نفوذ و تقویت اقتدار اخبار و مدیریت و هماهنگ سازی رویکردهای اطلاع رسانی در تمامی حوزه های تولید پیام در راستای سیاست رسانه ملی از مولفه هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد. شامل شود

لازم به ذکر است شهرام وثقی راد کارشناس ارشد روابط بین الملل و دانشجوی دکتری دفاع ملی است که کار خود را با دبیری و سردبیری شبکه اول خبر جام جم ۱۹ و سردبیر آن سوی خبر آغاز کرد. معاونت ارتباطات دفتر رئیس جمهور، سردبیر معاونت سیاسی، قائم مقام معاونت سیاسی و مدیریت شبکه خبر نیز در کارنامه حرفه ای وسطقی راد دیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *