روایت جان سینا از بی‌خانمانی و فقرش پیش از ستاره شدن در دنیای کشتی کج

جان سینا، اسطوره دبلیو دبلیو ای، فاش کرد که قبل از تبدیل شدن به یک سوپراستار حرفه ای کشتی، بی خانمان بوده و در ماشین خود زندگی می کرده است.

در سال 1999، سینا با آرزوی تبدیل شدن به یک کشتی گیر حرفه ای از خانه خود در غرب نیوبوری، ماساچوست، به کالیفرنیا نقل مکان کرد. با این حال، پرداخت های عجیب و غریبی که او از تبلیغات مستقل انجام می داد برای اجاره خانه کافی نبود، بنابراین او به خوابیدن در ماشین خود در خارج از باشگاهی که در آن کار می کرد و تمرین می کرد متوسل شد.

با وجود این دوره سخت، سینا در مصاحبه ای با شانون شارپ بازیکن سابق فوتبال آمریکایی در پادکست She She She Club به صراحت اعلام کرد که بی خانمانی را انتخاب کرده است. او می توانست برای زندگی با والدینش برگردد، اما این کار را انتخاب نکرد زیرا به اهمیت تحمل سختی ها به عنوان بخشی از ماجراجویی خود برای موفقیت اعتقاد داشت.

منطقه 87_11

او توضیح داد: «از آن روزها پشیمان نیستم. زمانی که بخواهید به خودتان فشار بیاورید بسیار سرگرم کننده تر است… یک تمرین سخت زمانی مفیدتر است که بدانید این کاری است که من باید انجام دهم تا به هدفم برسم.”

پافشاری و تعهد جان سینا سرانجام نتیجه داد و او در سال 2000 قراردادی 12500 دلاری با WWE امضا کرد. دو سال بعد، در سال 2002، او اولین بازی خود را در تیم اول انجام داد.

منطقه 88_11

ثروت سینا در سال 2003 سر به فلک کشید و او را به شهرت WWE رساند.

سینا در طول این سال ها 16 عنوان قهرمانی جهان را به دست آورده است و رکوردی را با ریک فلیر به اشتراک گذاشته و کشتی گیران افسانه ای مانند تریپل اچ، شاون مایکلز و براک لزنر را شکست داده است.

منطقه 89_11

امروز، سینا پس از بازنشستگی از کشتی، از زمان خود در هالیوود لذت می برد، و به دنبال یک سوپراستار دیگر دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای، دواین «راک» جانسون، در تثبیت میراث خود در داخل و خارج از دنیای کشتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *